Månadens blogg september
Då är det återigen dags för månadens blogg! I denna tråd anmäler ni er. September - ungdomsbloggar (max åldern för att anmäla sig är 20 år)
Samma regler som vanligt:
- En blogg per person
- En länk till bloggen
- En beskrivning av bloggen på minst 20 ord
Vid deltagande av minst 10 bloggare drar jag, övriga Medarbetare och sajtvärd tre stycken som senare kommer upp i en egen omröstningstråd. Senaste anmälningsdagen är 25 september 2012, och röstningen sker sista veckan i september.
Vinnande bidrag:
Den som vinner kommer att få en förstesidesplats på sajten där du svarar på frågor och lämnar några bilder att ha i artikeln och en länk till din blogg.
Den som vinner har sen vunnit iFokus Insider eller iFokus Minus. Insider och Minus gäller i en månad. Då kan du lägga in en signatur och anmäla inlägg. Minus betyder reklamfritt dock gäller det inte mobilversionen utan bara via internet.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Bloggen om ett alldeles vanligt vardagsliv, om mode, foto, humor och allt som jag ägnar mig åt! Matilda heter jag och är 14 år.
Jag är en glad, sprallig tjej som tar vardagen med ett leende på läpparna!
Putt!
I min "dagbok" så skriver jag om mig Alexia, min vardag och berättar om mitt liv fartfyllda liv som 14-åring tjej med både motgångar och framgångar! :)
Länk: www.alexias.devote.se
Har en vardags-/fotoblogg där jag älskar att framhäva mina bra sidor. Har inga dåliga nämligen. Klämmer in bok- och filmrecensioner emellanåt. Djuren blir fotade mest hela tiden. Är lite allmänt beroende av böcker, musik och serier, så det skriver jag en del om. Är väl inte alltför seriös jämt heller. Såå kika in vettja, ni kommer inte ångra det! 
Min blogg handlar om mig & mina djur, min vardag blandat med massor shopping & annat kul! Jag älskar att fota, så även massor nya, fina bilder kommer upp varje dag. En videoblogg kommer också upp då & då.
Jag är en 16 årig Fotograf, som nu har startat mitt eget företag. I bloggen får man följa allt om hamnar framför min lins, min vardag som fotograf, stil och personligt. Bloggen är även som en andra portfolio, så varning för mycket bilder!
Jag är en funderare vid namn Louise som är 18 år. Jag skriver om allting som passerar min rykande skalle. Med allting från vardag, konstiga tankar och djur så varvar med mycket bilder och då och då kikar jag in med ett videoklipp. Humorvarning.
Galenpanna
Bloggen handlar om mig, Simon Lindbäck. Jag lever mitt liv som 15-årig kille i hästvärlden. Mitt största intresse utöver hästarna är fotografering, och jag visar upp mina bilder i bloggen. I bloggen får ni läsa allt som handlar om mitt liv, vardag, hästar, foto & framför allt mina åsikter!
Just nu äger jag två shetlandsponnyer som jag snart ska skiljas från. Vi har tillsammans tävlat ponnytrav och haft en helt fantastik tid tillsammans, med glädje, skratt & tårar!
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
Jag och min vän bloggar om livet med skolios- Något som många tonåringar lever med. Vi upplyser och diskuterar problem tillsammans på bloggen! Vi är 17 och 18 år gamla.
kika in här Http://julhaz.blogg.se
Medarbetare på Skolios Ifokus.
#3 Jag har bytt blogg nu för att den gamla hackade. Hoppas att någon kan ändra mitt tidigare inlägg och ändra till www.alexias.devote.se istället för min gamla :)
#10 du kan byta det själv annars :)
#10 länken har uppdaterats.
Tack så mycket! :)
Jag är en kreativ, tankspridd och fantasifull tjej som bor strax utanför Eskilstuna med min familj, katt och hund. Jag pysslar med fotografering, målning och en hel del inom webb/-bloggdesign. I min blogg får ni följa min vardag, ta del av bilder som jag fotograferat, se min syn på livet och en massa annat smått & gott!
Jag är en 18-årig tjej som lever mitt liv på västkusten. I min nystartade blogg delar jag med mig av mina foton, tankar, min vardag & träning. Kommer också skriva en del om hälsa och ytliga saker (smink,hår,kläder osv) Sånt som ligger mig varmt om hjärtat och som jag gillar med andra ord :)
Sista minuten! Bloggar inte om något speciellt, bara mig själv och lite onödigt prat. 18 år, sjuk och svår. Haha, fin slogan.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?