Kritik till min design?
Hej! Tänkte höra vad ni tycker om min bloggdesign? :) http://srebecca.blogg.se
Har fan inte sett nått snyggare
En blogg om mig och min fralla! http://majkens.blogg.se
Jösses vilken stor header du har. 
En fråga? Vad är tattigare?
tattig: fattig / dålig / tråkig
En blogg om mig och min fralla! http://majkens.blogg.se
sv: Jag har sett bloggar med ännu större header. Tycker det är snyggt när den är stor, speciellt när man är intresserad av foto. Då syns bilderna bättre.
Aha okej. Tack för svaret. :)
Vad tyckte du om den egentligen då?
Jo den är fin. I min "lilla" dator så är det väldigt stort och det är en massa skrollande men den gör sig bättre på en stor skärm helt klart.
Spännande bilspel i headern! =)
Riktigt snyggt!
Mvh Linnea Matros
Tycker att headern är för stor. Tänk på att alla inte surfar med en normal skärm idag. Det finns netbooks, tablets och mobiler också. För dessa kommer nästan allt de ser att vara headern, vilket gör din blogg både jobbig och betydligt svårare att läsa för dem.
Annars tycker jag att det ser bra ut! Inte alls plottrigt och stort fokus på bilderna. Jag hade dock gärna sett att bloggen var centrerad.
Upptäckte just också att det ligger en profilbild allra längst ned i bloggen. Din sidomeny verkar vara lite konstigt uppbyggt. På inläggssidan ligger sidomenyn inte där den ska. Kolla så att all HTML stämmer.
Tattig är ett fult ord här där jag bor :/
Fin design men för mycket vitt :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#12 Aa, ett taskigt/opassande ord. Var ser du det?
#12 Det var någon som skrev det i #2 & #3 i denna tråden.
Dem verkar inte tycka att det är opassande ord men här där jag bor är det ett opassande ord.
#14 Det var nog något som kanske stod i bloggen. För de undrar visst vad det betyder och riktar det inte mot någon person.
#15 Nä men det kan man ju ta via pm eller liknande i så fall :)
#16 Aa, det är lite OT här.
Fin header men för min del var den lite för stor och så lite för många bilder :)
MVH Josefin.
Stör mig på att bloggen är på sidan. Ska vara på mitten enligt mig :P Känner mig helt sne xD Och en bakgrund hade gjort mycket. Behöver ej vara massa färg, ljusljus grå tex.
annars superfina inlägg och sådär.
Tycker din blogg är jättefin! Absolut inte för många bilder, bilder kan det nästan aldrig bli för mycket av! Själv är jag sån som "läser" bilder hellre än text 
Men tycker nog som några andra redan har skrivit att bilderna är lite för stora, det blir nästan jobbigt, iallafall på min 15" skärm. 
(Kommenterar en gång till!)
Jag däremot som har en stor skärm och för övrigt bara kan läsa stora bloggar tycker din blogg är fantastisk. Har själv planer på att göra min blogg större, ungefär 800px breda bilder. Tycker det är sjukt härligt med stora och mycket bilder, det ger så himla mycket inspiration.
Headern är precis lagom, perfekt helt enkelt!
Mvh Linnea Matros
tack! mina bilder är 800px :)
Superfin :'D jag tycker menyn är lite för smal bara :)
Läste att du använder ricinolja med? var köpte du den? :D
Jag har försökt förstora den och minska på mina inlägg, men lyckas inte!!! Jag beställde oljan på bodystore tror jag :)
#23 Finns här: crearome.se