Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettmedlemmarnas-bloggar
Läst 8778 ggr
[Malin]
0

Medlemspresentationer

Hej allihopa och välkommen alla nya medlemmar!

Här har ni möjlighet att berätta lite mer om er själva, hur länge ni har bloggat, vad ni bloggar om och göra lite reklam för er blogg.

Ilya
0

Jahapp, ja jag kan väl börja Skrattande

Jag är en snart 18 årig tjej med djur som största intresse. Min blogg har funnits sen 10 mars 2010, och jag har redan mellan 15-40 unika besökare varje dag, vilket jag är jättestolt över, då det är stort för mig.

När jag inte bloggar pluggar jag, är med pojkvännen, är med hunden, läser, pysslar (ritar, virkar, sculpturerar) eller shoppar.

På bloggen försöker jag uppdatera och ha bildinlägg varenda dag. Det skrivs mest om min vardag, som en ytlig dagbok kan man säga Glad

[Malin]
0

Och jag fortsätter ;)

Jag heter Malin men går under nicket Nilma både här och på min blogg, nilma.se. Jag har bloggat i sammanlagt fem år och har provat diverse Bloggportaler, allt från blogg.se, till devote till wordpress.

Jag har varit Sajtvärd på bloggande.ifokus.se i drygt tre månader och trivs som fisken i vattnet. Nu har jag dessutom fått två nya Medarbetare och hoppas på att sajten bara ska växa i fortsättningen!

Jag pluggar just nu IT på högskolan och bortsett från bloggandet så gillar jag att umgås med vänner och familj, träna, resa, läsa böcker, mysa med katterna och scrappa på min fritid.

Mellliie
0

Och sen lilla jag… :P

Emelie heter jag och är 14år, går i klass 7C som råkar vara en helt underbar klass. Började blogga i september, men tog bort bloggen samma dag då jag blev förbannad när jag inte fattade något ( xD ). Återskapade bloggen och är riktigt nöjd nu. :)

Min blogg heter Mellliie. Det var en kompis till mig som sa att jag borde heta så på bilddagboken och då döpte jag mig till det där och så blev det mitt bloggnamn.

Jag har en d-ponnyvalack hemma, eller ja. Vi har honom inackorderad. Rider på fritiden, 2-4dagar /vecka. Herkules heter han och är 18år.  Annat intresse är att fotografera och det gör jag väldigt ofta :)

Jojaton
0

Mitt namn är Johanna Sarkar, aka Shonali i bloggvärlden. Jag är 93a (vid skrivandets stund 16 år) och bor i Skåne.

Jag går Mediaprogrammet, inriktning Fotografisk Bild och Grafisk Kommunikation, och trivs super! På fritiden fotograferar jag, är med vänner, bloggar och håller på med webdesign. I höst startar jag eget företag som fotograf.

Jag driver fotobloggen [s h o n a l i] sen ungefär ett och ett halvt år tillbaka. Min blogg är en blandning mellan foto, vardag, webdesign och foto - ungefär ;) Jag har även min digitala portfolio, Johanna Sarkar.se, som jag sköter och designar själv.

Johanna - Instagram

[Nalle-]
0

Hejsan! :)
Jag har inte alls varit inne mycket här den senaste tiden, men ska försöka att hänga mer här nu.

Jag heter Nadja Wänting och är en positiv och glad 16årig tjej från Norrland. Bloggen NadjaFlickan skaffade jag för ungefär ett halvår sedan och var först tänkt som en plats att spara alla mina bilder. Numera bloggar jag för att skriva av mig och för att kunna kolla tillbaka på vad som egentligen har hänt i mitt liv. Foton tar nog störst plats på bloggen, och jag skriver mest om mina stora intressen som råkar vara djur och fotografering.

Jag har äntligen gått ut 9an och ska alltså börja gymnasiet till hösten. Där kommer jag gå Media, troligen med inriktning på fotografering.

Har en enkel hemsida där jag har ett urval av mina bilder, nadjasfoto.weebly.com.

Juicy
0

Jag heter Ronja Nyman och är årsmodell -92. Avslutar mitt andra år på naturvetenskapliga programmet imorgon. Efter gymnasiet är planen att bli veterinär eller djursjukvårdare. På fritiden fotograferar, webbdesignar (driver hemsidan ronjanyman.se) och rider jag, utöver att jag umgås med mina fina vänner.

Har nyligen börjat blogga och går under namnet Cymerau. Min blogg handlar om mig och mitt liv, mode, hästar och ridning och naturligtvis foto. Bloggen kommer att ha en skön blandning mellan skriven text och videoinlägg.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

LinnB
0

Jaa… Linn heter jag, 19 år, bor ensam med min cornishkille Kenzo i en charmig etta. Sjukskriven på grund av en ångestdiagnos, men planer på plugg inom en väldigt snar framtid finns. =)

2008 startade jag bloggen LinnB, som är min "vardagsblogg" så att säga. Skriver mycket om mitt förhållande med min pojkvän (som för tillfället är i lumpen) och lite vardagsgrejer.
Lite humor, lite snusk, lite sarkasm. Lite allt möjligt.

Sedan har jag min lite(mycket) djupare blogg Under Ytan, där jag skriver om livet under och efter övergrepp.

Så… hej på er! =)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

myolivia
0

hejsan där ute ;)

jag heter My & är 13 år gammal, jag bor i norrköping med min gamla pappa som jag älskar mest av allt. Jag har en dvärgvädur hemma som heter Oscar, han är bäst & han betyder väldigt mycket för mig. Jag rider på en ridskola som heter NORF där har jag även en fadderhäst som heter Jambal han är helt perfekt. På fritiden umgås jag med vänner & är mycket med familjen, jag älskar att vara hos min storebror Andreas. Det är så mysigt att kela & busa med hans hundar & barn.

I min blogg kan du läsa om min vardag & om vad jag gör om dagarna. Min blogg är inte så intressant men jag ska försöka göra den intressantare, jag försöker lägga in så många bilder som möjlig. Jag älskar att fota men äger bara en vanlig digital kamera, jag håller på att samla pengar till en systemkamera. Jag ska väl börja skriva lite om mode, världen, byggnader & massor annat, så att bloggen blir lite mer intressant att läsa varje dag :)

här hittar du min blogg; http://myoliviaa.blogg.se/

läs & ha det trevligt !

Michiis
0

Jag är Michaela "Michis" är 15år men blir 16år till hösten.

Jag är inte så jätte aktiv här inne på bloggande, men jag kollar ofta här inne och läser en del bloggar :)

Själv har jag en blogg: kaninpluttarna

och den bloggen handlar om mina två älskade kaniner.
som uppadateras dagligen.

// Michis

Ribessa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallådär :)

Rebeccah aka. ehrelle här.
Jag har bloggat under namnet ehrelle i snart ett år. Jag är en mycket aktiv bloggare som bloggar om allt det där tjejiga ;) Mitt liv, med min pojkvän och allt sånt.

Well. Välkommen att läsa min blogg och att följa den på bloglovin' ;)

www.ehrelle.se <-

isa76
0

Jag heter Isa och jag har precis börjat blogga. Främsta syftet med bloggen var att skriva om mitt författarskap och om min debutbok "Flickan och Psykopaten - En bipolär historia" men jag skriver om allt möjligt. Mest blir det om författande, litteratur, hälsa å djur. isanj heter min blogg, kika gärna in!Glad

Jag är i första hand student, läser handikapp- och rehab. vetenskap på Malmö högskola. Sedan skriver jag som sagt, håller på med min andra bok nu, jag håller oxå på en del med Reiki-healing och andra alternativa friskvårdsmetoder.

[Malin]
0

#11 Välkommen hit!

Det låter som en intressant blogg med ett intressant ämne :)

isa76
0

#12 Tack! Hoppas bara att jag kommer att vara konsekvent å fortsätta skriva oxå… Oskyldig Men det känns bra hittills! Roligt att läsa andras bloggar oxå, man snappar upp en hel del. = )

Neiah
0

Har bloggat mycket till & från. Men sen jag skapade neiah.blogg.se har jag velat ta det mer seriöst! :)

Tjejen bakom skärmen heter Linnéa, 14år. Hästar & foto är min vardag, men fler saker trillar såklart in i livet. Kanske inte alltid så normalt, men det är jag! :3 Hm.. Finns nog inte så mycket mer att skriva, men besök gärna bloggen ^^

neiah.blogg.se

saandrra
0

Sandra heter då jag, är årsmodel -95, alltså i skrivandes stund är jag 15 år. Min blogg har finnits sedan någon gång i april/maj 2010, alltså så är jag ganska så ny inom bloggandet.
På min blogg som ni kan läsa här så skriver jag om min vardag tillsammans med min hund, träning osv, men kommer även mer vardagliga händelser som inte handlar om hund.
Är även intresserad av att fotografera, så bilder kommer även!

Håller just nu också på med en hemsida, som alldeles strax är klar!
Håll utkick efter den! ^^

[YlvaP]
0

Skall väl presentera mig. Ylva heter jag och är förnärvande 32 år gammal. Började blogga år 2006 på Blogger (blogspot) och Windows live spaces. Skrev inte så mycket eftersom jag inte riktigt fattade vad det var. Gjorde ett uppehåll 2007 och har därefter bytt bloggar hit och dit. Allvaret började 2009 och har nu äntligen kommit så långt i mitt bloggande att jag skaffat mig en egen adress.

Jag skriver om mitt liv blandat mellan hypomani, depression och allt det annat mellan perioderna. Har även en skild barnblogg som några få personer få ta del av pga distansen mellan oss. Vill inte ta det negativa och blanda det med familjesidan.

Min blogg hittar ni i min här.

[Djurlinnea]
0

Hej! :) Jag heter Linnéa och är ny är på bloggande iFokus. Jag bloggar om min vardag i både text och bilder och skriver om allt från mina djur till vänner och familj och resor och en massa annat :)

Jag har bloggat på bloggen jag har nu i kanske 2 veckor. Den går riktigt bra faktiskt för att vara ny :) Har haft en blogg tidigare som jag la ner. Den bloggade jag på i kanske ett år. Så jag har bloggat i sammanlagt 1,5 år kanske. :) Just nu skriver jag på blogg.se. Har inte provat något annat faktiskt :)

Jag kan berätta lite mer om mig själv nu. Jag fyller år den 28 december. Ett litet sent decemberbarn allstå :p Jag bor utanför Luleå, Norrbotten. Jag älskar mest utav allt mina vänner och familj och mina djur. Jag gillar även att fota,resa,måla/rita,spela basket och fotboll och att läsa :)

Min blogg: här

Ilya
0

Varmt välkommen hit till oss Djurlinnea!

[Djurlinnea]
0

#18 Tack :D

isa76
0

Hej alla!

#16 Hej Ylva, blev nyfiken på din blogg men länken funkar inte för mej…

[YlvaP]
0

Nu har jag ändrat den så kolla gärna in bloggen. :D

isa76
0

Tack Ylva, har kollat och kommenterat! Jättefin!

Fridaaaa
0

Hej och hå! Frida heter jag, snart 20 år. Är ganska ny här. Har bloggat ett litet tag men inte riktigt satsat på bloggen då det finns mycket annat att göra med förutom bloggen :) 
Jobbar som timvikarie på förskolor i sölvesborg. Annars gör jag inte så mkt, är intresserad av fotografering, djur, ridning, träna hunden och mycket annat :) Min blogg - skrivs mycket om min vardag osv. Ska försöka inrikta mig mer längre fram på lite mer inriktat på t.ex djur eller liknande.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ilya
0

#23 Jag får iallafall en känsla av att du lagt ner mycket tid på bloggen för den är verkligen SUPERFIN! Skrattande

Välkommen hit ska du vara också!

Fridaaaa
0

#24 tack fast jag har fått designen av en annan och ändrat lite själv på färdiga designer! :)

Tack så mkt! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LosGinos
0

Okej, får väl också presentera mig då xD!
Mitt namn är Brian Hansen, och nej jag är inte rädd för att visa min identitet då jag är artist också ;).
Min musik kan ni hitta på http://www.myspace.com/LosGinos.

Jag pluggar på ett IT gymnasium som heter Portalen. Eller ja, pluggar gör jag väl inte.. Men jag går där iallafall :P! 

På min fritid spelar jag fotboll i A-Laget (Slättens IK).
Sen nu har jag ett nytt projekt på g, designat en chatt för hockey.ifokus. Den kan ni hitta här (http://www.hockeyifokus.webb.se).
Men mitt nya projekt är att renovera en gammal snipa. Det är en äldre träbåt. Mer om detta kan ni läsa på Här om ni vill.

Sen har jag väl inget mer.. Fråga på XD!

Min vanliga blogg är : http://losginos.blogg.se/?tmp=09194715

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Ilya
0

#26 Har du ingen egen låt? Detdär var ju bara hämtade karaokelåtar med egen text.

LosGinos
0

HAHA URSÄKTA?!?!!?!?!?!??!!??!!?!?!?!?!!?!?!?!?
Det kallas INSTRUMENTALER!

Ilya
0

#28 Det var ju andras låtar, bara att du sjöng med egen text? Har iallafall hört dem låtarna, fast andra röster och andra texter, många gånger förut.

Och var försiktig med att använda stora bokstäver tillsammans med hundratals fråge-och utropstecken, det uppfattas väldigt otrevligt på ett forum. Obestämd

LosGinos
0

Like I care? NO! 

Finns nog bara 1 låt du har hört innan, och ja, det är Rhinnas låt Take A Bow. NÖJD?!

Ilya
0

#30 Herregud, har du en dålig dag? Låt det inte gå ut över mig isånafall Förvånad trevligare attityd skadar ingen.

Allt jag frågade var om du inte hade någon egen låt, alltså som du gjort själv, både i text och melodi.

Nepp, har hört alla dem låtarna med andra artister förut.

LosGinos
0

Ska du säga samma sak till Milow? Om Ayo Technology?

LillaBenice
0

Hej,Ida heter jag:) jag har tre bloggar,en som handlar om min vardag ,en som handlar om min Hund Loosy och en som handlar om att det inte är okej med mobbning.

jag går i e skola ca 3 mil utan för örebro men bor 4 mil utanför örebro:)

vill ni veta någe mer så är det bara att fråga;))

thesesentences
0

Två 17-åringar som skriver om foto, musik och tankar ur våra egna synvinklar.

these sentences

denisesalomonsson
0

Denise heter jag!

16 årig tjej som är bosatt i den lilla men mysiga staden Östersund.
Går första året på medieprogrammet, på fritiden är jag i stallet, fotar eller är med kompisar.
Datan, bloggning och bildredigering är också en stor hobby som jag sitter med varje dag, oftast.
Driver bloggen http://denisesalomonsson.blogg.se som handlar mycket om min vardag och mina intressen framförallt om fotografering och min ponny!
Kika gärna in och kolla om det är en blogg för dig! Glad

[Mharya]
0

Jag heter Maria och jag är en 15 årig hundgalen tjej. Snart ska jag välja gymnasie och då blir det antagligen djurvårds programmet eller vård och omsorgsprogrammet.

På fritiden fotar eller bakar jag, haha. Vill ni veta mer om mig får ni väl besöka min blogg: www.mharya.blogg.se

eller min hundblogg: www.naiva.blogg.se Glad

Ha det bra gott folk!!

Trollmorsan
0

Jag är en morsa på 46 år som började blogga 2009. Men har haft dator hemma sedan 1988, då fick man starta upp den med tre disketer innan man kunde börja skriva. Då var det mest att knacka koder, alltså en svart bakgrund med en massa text bara.

Nu så är det helt annat. Men jag kan inte sluta upp att pilla lite med koderna i bloggen. Min blogg ligger på blogspot och där kan man om man vill ändra i koderna, kul tycker jag.

Trädgårdsrummet heter min blogg. Här skriver jag om livet, djuren som vi har och lite till.

coffee-girl
0

Jag heter Sussie, i bloggosfären kallar jag mig Ödmjuka Kaxan. Mest för att jag har mina två sidor av att vara antingen ödmjuk eller kaxig! Tungan ute

Jag bloggar om livet som f.d. maskrosbarn, via en religiös sekt fram till hur jag får dagarna att gå ihop med de inre och yttre ärr maskroslivet gav mig. + att jag blandar med diverse kängor till samhälle, vård och andra i omgivningen ang. hur maskrosbarnen hanteras.

Här finns bloggen!

Mumilainen
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej, jag heter Malin, 24 år gammal. Bor med sambo och mina två Siberian Huskys i en stuga en bit utanför Alingsås. Jobbar som 2:a styrman på ett fraktfartyg.

I slutet av Februari -09 fixade jag en egen hemsida, Lillgårds, och i samma veva började jag blogga, mestadels för att själv kunna blicka tillbaka och se vad man gjort och för att vänner och speciellt mina föräldrar (som bor i Finland) kunde följa våran vardag. Bloggen handlar mest om hundarna men skriver även om husrenoveringen och annat.

Min blogg hittar du här

saandrra
0

Sandra heter jag, är 15 år och bosatt i Umeå.
Driver bloggen http://aiya.blogg.se och där kommer ja skriva om min vardag och om mina intressen, framför allt fotografering.
Välkommen att kika in!
Premuniera gärna på bloglovin, knapp finns på bloggen!

Jummie
0

Är ny användare av hela iFokus så jag får väl ta och presentera mig då. Jummie kallas jag vanligtvis, men jag heter egentligen Jennie. Jag är 19 år gammal och bor i Eskilstuna.

Jag bloggar egentligen inte om något speciellt, försöker mest reda ut mitt dagliga hjärntrassel och uppdaterar intresserade om livet med min vilda häst och.. ja, mitt hjärntrassel. Det är en stor del hjärntrassel.

Jag har bloggat i 6 år, men den här bloggen har levt betydligt kortare än så. Håller på med ett spännande projekt som jag kallar 30 dagar - 30 inlägg, en lista med saker jag ska blogga om på 30 dagar som jag lånade utav en blogg jag följer. Så vill ni veta mer, håll utkik i 30 dagar!

Http://Jumsan.blogspot.com

Gasoline
0

Lyllan, eller Gasolin som jag oftar kallar mig på nätet, har bloggat i många år men det har aldrig varit så kul som just nu!

http://gasoline.bloggplatsen.se

Gasoline - Med bensin i blodet heter bloggen, och som jag brukar säga "när ni tröttnat på andras privatliv". Jag skriver om det mesta, det som faller på dvs. Undviker att skriva om för personliga saker så att jag utriktar mig till ett bredare läsargrupp.

Jag är då en raggartjej som har bott i Fjugesta snart ett år, så bli inte förvånad om saker som rör raggarkulturen eller bilar dyker upp i bloggen. Dessutom så bloggar jag mycket om saker jag rekomenderar andra att prova/köpa eller recept jag gillar.

Kika gärna in, det skulle göra mig väldigt glad!

ellionore
0

Jag presenterar mig också då!

Ellinor heter jag, jag bor i "vackra" Växjö tillsammans med min pojkvän! Jag går i skola på John Bauer, programmet IT-Media med en riktning mot fotografi.

På fritiden gör jag inget speciellt mer än att vara va, och så surfar jag en hel del på internet och upptäcker nya platser. Blogga gör jag såklart varje dag, kan bli upp till 4 inlägg om dagen, och jag gillar att uppdatera ofta, jag hoppas du vill följa min blogg Glad

Vill du besöka min blogg så trycker du här.

Något mer ni vill veta så är det bara att fråga, nu kan kontakta mig på min hotmail: candiez@live.se

Ha en fortsatt bra kväll Oskyldig

/E.

Emelie
0

Och så vill även jag presentera mig lite! Glad

Jag heter Emelie ( kallas ofta för MLI) och är född 1991. Jag har många gånger försökt blogga, men jag har alltid tappat motivationen efter någon vecka. Nu har jag snart bloggat i 3 veckor, och tycker fortfarande det är lika kul. Jag har ungefär 60-70 unika besökare per dag, vilket jag är mycket stolt över att åstadkomma på så kort tid.

Jag bloggar om allt möjligt, men det är mycket fokus på Asien (framförallt Thailand), då jag och pojkvännen planerar att flytta tid framöver. Min blogg är mycket annorlunda, och jag använder mycket glada färger osv i design och inlägg.

Bloggen hittar ni här: http://lovelimli.blogg.se

Kram Emelie! Glad

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Smultronbarn
0

Karolina heter jag och bor för tillfället i Bro. Där jag pluggar hundföretagande. På fritiden ägnar jag den största delen till hundarna, ibland är det träning ibland långa skogspromenader. Ibland tänker man för mycket och inser att man har traskat den lite för långa rundan. Och ibland händer det ingenting - konstigt nog.

Jag har bloggat i 2 år på olika ställen men är nu fast på vattensafir.wordpress.com
Där skriver jag om min vardag och hundarna förståss. Den är under uppbyggnad fortfarande med information och sådant, men själva bloggen går att läsa! :D

Emelie
0

#45 Bor du i Bro som ligger bredvid Bålsta? :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Smultronbarn
0

Japp :)

Mimmie94
0

Hej alla!

Jag älskar för övrigt att skriva - om allt.

Min vän kom på idén om att alla skulle börja blogga nu när vi började på olika skolor - så alla fortfarande kan ha koll på allas liv. Så därför bloggar jag.

Jag bloggar om mitt liv som består mest av dans. Även om böcker och min gymnasielinje "Humaniora". Men också om livets härligheter :)

Trevligt att komma hit måste jag säga!

Ilya
0

#48 Humaniora? Måste vara något nytt dom kommit med.. är det typ samhäll elr något sånt? :)

Mimmie94
0

#49 ja precis, fast vi ligger inte under samhällslinjen, utan är en helt egen. Det är en spetsutbildning där vi fördjupar oss mer om historia, religion, egyptologi och arkelogi :)

LillaBenice
0

#48 vad heter din blogg?:) den läät interesant..

Mimmie94
0

#51 www.untilwebleeds.blogg.se

Dock måste jag säga att det mest är dans och om livet jag har skrivit om på sistonde. Så, så mycket skola hittar ni nog inte om ni inte tittar på lite äldre inlägg.

Men kanske ska skriva lite mer om det, vi har så mycket på gång så det skulle vara lite roligt :)

Mimmie94
0

Nu har jag faktiskt skrivit lite mer om just linjen, tyvärr så krånglar blogg.se med mig så alla mina styckeindelningar försvinner -.-

KaninPiggelin
0

Jag är en 12 årig tjej som haft blogg i två år, men jag startade en ny för ca 1 månad sedan =)

Min blogg handlar om min vardag, om ridningen på hamre ridskola där jag har sköthäst m.m, och om mina kaniner som jag tävlar i kaninhoppning med =)

min blogg, jag älskar kommentarer! :D

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

abbis
0

Hej

Jag är en 53 årig tjej med bloggen..

krukmakeri Hemjord

Jag bloggar om mitt liv som krukmakare/företagare

Mycket bilder från butikerna och verkstaden!

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

KursivaLi
0

Goddag goddag!

Jag är en 20 år gammal konstnärs-wannabe och vintage galning med fötterna på Ölandsk jord. Jag bloggar om mitt liv, hur det är att leva med Social Fobi och om allt som är viktigt för mig.

Hälsa gärna på i mitt krypin!

/kursivaLi

[Djurlinnea]
0

Blir lite ändringar i inlägg #17! Min nya fotoblogg hittar du här! :) Bytte för hade ingen lust och så startade jag en ny och det har g¨tt väldigt bra med den! :)

PS. Redigerade länken åt dig. Ylva

coffee-girl
0

Jag får nog oxå ändra lite i min pres. i #38! Glad

Jag har fått en egen domän till min blogg, så nu hittar ni den på

http://www.odmjukakaxan.se

Isak
0

Kan väl passa på att presentera mig också.

Är en 24-årig kille som precis startat upp en blogg på nytt, fast denna gången på egen server.

Bloggar mestdels om foto, bildbehandling och allmänna tankar om både min vardag, samt om fotografering.

Bloggen drivs med hjälp av Wordpress.

Välkommen in på en visit.

www.alexanderisaksson.com

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Caroline.H
0

Jaha, hejhej :D Jag är en tolvårig hästtokig tjej som i princip bara tänker på djur och att flumma med mina kompisar :) Jag har bloggat till och från i ett par tre år men det har tagit ett tag att hitta ett bloggnamn som jag trivs med, men nu känns det rätt :) Jag bloggar mest om hästar, min sköthäst Speicin kan man läsa mycket om, vad vi gör tillsammans. Men jag skriver också om skytte, skolan, hamstrarna, och allt flumm då Oskyldig Ni får ju gärna kika in på min blogg, sp får vi se om ni tycker att den är intressant. :D

Bloggen

//Caroline

[Tan-chan]
0

Hejsan!

Jag är en glad och positiv 22-åring som går vid smeknamnet Tan-chan, och jag har bloggat sedan augusti 2007. I början var väl inte bloggen sådär seriös, men nu har den utvecklats till seriös och jag ser den som en del av mitt liv - en förlägning av mig själv.

Bloggen handlar om mitt liv som en glad och kreativ sjömanstjej som tycker om att engagera mig i mycket småsaker. Jag tycker om att sy (syr egna dräkter som jag tävlar med), skriver berättelser, bygger saker, testar mig fram med smink och stilar, och mycket mer.

I huvudsak riktar sig bloggen till dem som tycker om japansk populärkultur, men jag tipsar även om trix till allt från syprojekt till program som Photoshop, och webbutiker med mera.

Min blogg heter Tan-chan's Realm

Peak303
0

Får väll skriva lite om mig själv dårå! :P

Jag är en glad och ganska sprallig tjej på 17 år. Jag älskar att springa, fotografera och hålla på med djur. Jag går just nu i 1an på Ljud och Bildskolan och läser IT-Media. Jag ska utbilda mig till fotograf. På fritiden håller jag på med kaninerna och fotograferar de en hel del.

Jag försöker uppdatera min blogg minst 2 ggr om dagen. Har även 2 hemsidor, en till foto och en till mina kaniner.

Vi har ganska många djur hemma, 7 kaniner, 2 hundar och en sköldpadda.

typisktmalin.blogg.se - min blogg
snowflakeskaniner.tk - kaninhemsida
malinhultman.weebly.com - fotohemsida

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

IdaL
0

Halloj i stugan!

Jag är en glad och sprallig tjej på 16 år. Jag är bosatt i skåne med min familj på en hästgård. Vi äger 6st djur varav 4 hästar, 1 katt och 1 hund. Jag har en egen häst som heter Sweet Harmony men som kallas för Sweety. Sweety är ett gottlandsruss på hela 18 år, hon är pigg och glad och en väldigt bestämd liten tjej.

Jag går på Ljud och Bildskolan på IT-media linjen för att utbilda mig till fotograf. På fritiden fotograferar jag och håller på med mina djur. Jag sysselsätter mig även med att sälja hemsidor och bilder, jag åker även runt på olika evenmang i Skåne och fotograferar.

Jag har precis börjat blogga och har då en fotoblogg där jag uppdaterar med bilder, hästsnack och vardag varje dag.

iFokus driver jag sajten Hemsidor iFokus där jag och mina Medarbetare hjälper andra som har problem eller behöver hjälp med sin hemsida.

Jag skulle beskriva mig själv som en glad och uttåtriktad tjej som vill gå sin egen väg i livet! Flört

Min blogg/hemsida:
Min hemsida
Min Blogg

Fralice
0

Nu är det väll ändå min tur. Vart medlem här för länge för att inte skriva vem jag är… Glad + nu när jag är Medarbetare..!

Jag heter Alice och jag är född 1995. Dvs. blir jag 16 år i år. Jag får börja övningsköra, håll er inomhus!Tyst Jag är en envis, positiv, humoristisk och sprallig och väldigt "egen" tjej som bara går min egen väg och har mycket gott om självförtroende och självkänsla.

Jag gillar att fota,teckna,dansa och pyssla med alla djur. Själv har jag gerbil och kanin och fiskar. Djur är underbara! Skrattande

Mina drömmar är väll att resa mer och arbeta med djur eller bli advokat.  Jaja… Bättre att ni ställer frågor. Eller besök min blogg full med kreativitet!      http://kefi.blogg.se

saandrra
0

Ja, då kanske jag ska fortsätta! :D

Jag heter då Sandra, jag är en glad och positiv tjej, på 16 år, är av årsmodell -95.
Jag älskar djur, har nu en hund som jag tränar med, ska ev. komma ut i tävlingsbanorna i år, eller senast nästa år, om det går som jag vill! ;)

Kolla gärna in bloggen min, där jag skriver om min vardag, samt min och min hund Willes vardag och träning, där hittar ni även mer information om oss, se lite bilder, skriva en rad i gästboken och läsa lite! :) Här kommer ni till hemsidan

[halli]
0

Jag kan väl också passa på att presentera mig då Oskyldig

Mitt namn är Hanna (egentligen Johanna, men jag avskyr det, så det är Hanna som gäller). Jag är 18 år gammal, fyller 19 i juni vilket också innebär att jag tar studenten nu till sommaren *woho*.

Vad jag skriver om i min blogg är allt mellan himmel och jord, jag skriver mycket om min vardag, mitt liv och allt som kretsar omkring, jag brukar även lägga upp bilder lite då och då, om jag är på humör för att fota. Jag brukar även blogga på folks "begäran" om det är något speciellt dom vill läsa om i bloggen så skriver jag om det, så är det nåt ni vill läsa om så säg till Flört

Du får gärna följa min blogg via bloglovin, och kommentera gärna, så gör jag detsamma i din blogg! Så glöm inte lämna namn och bloggadress om du får för dig att kommentera Glad

Här är min blogg: http://halli.devote.se

[poppen]
0

Även om jag funnits här länge måste jag ju presentera mig! ^^

Mitt namn då är Nathalie, bosatt i Finland. Jag är 12 höstar gammal.

Jag har en nystartad blogg, som kommer att handla om mina äventyr och drömmar. Bilder kan jag lova att jag kommer ha mycket av.         Något jag är intresserad av(som då kommer påverka mina inlägg) är Mumin, böcker, djur, retro och väldans massa annat!

Min blogg: September Vind

tearsofmemories
0

Lina Sjöberg heter då jag. 20 år gammal o bor på landet i Gävleborgslän. Förlovad med pojkvännen min som är mannen i mitt liv! Arbetslös för tillfället men håller på att bygga för ca 200 mjölkande kor hemma där jag kommer att arbeta!

Skriver om djuren, vallning, ponnytravet, övernaturligt, diskussioner om djurens rätt, kärleken, mitt liv, LRF o masssor av mer. En hel del bilder vill jag lova !

www.nonelikeme.blogg.se (:

[Malin]
0

Välkommen hit allesammans! Om ni undrar över något är det bara att skicka ett PM så svarar jag :)

[Havsmussla]
0

Sofia heter jag då, kallas för Soja. Eller vill kallas för det i alla fall. x)

Min blogg heter canyella.blogg.se och handlar om vardagen, teckning, hästar och så.

SofiaGenne
0

Bloggtjejen nummer ett dags att presentera sig Flört

Skämt åtsido, jag & min vän Linn driver en av Sveriges största hästbloggar - www.teamsl.blogg.se

Mitt namn är då Sofia Genne, och jag fyllde den gyllende gränsen på 18 år nu i Mars! Jag är tävlingsryttare i dressyr, och tävlar där på nat/elitnivå. Utöver ridsport så är det dator, plugg & vänner som gäller.Jag har länge varit medlem här på iFokus, men har faktiskt inte uppmärksammat det här forumet innan - rolig idé!

En snabb presentation om min & Linns blogg:
"En hoppryttare, en dressyrryttare - samma mål, nu kör vi!"

Våra Läsare får följa oss på hemmaplan som på tävling, i motgångar och framgångar. Vi står för våra åsikter, och säger vad vi tycker. Genom konstruktiv kritik och många människors olika syn på saker och ting kommer man längre mot sina mål - det tror vi på!

På vår blogg är alla välkomna - oavsett ålder, kön eller inriktning!
Hälsn. Sofia

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Enetra
0

Har vart medlem här ett tag men inte speciellt aktiv. Kanske dax att presentera mig. Heter Helena och är tydligen 26 år. Är tvungen att räkna i huvet ibland för jag känner mig inte så gammal.

Har bloggat sen 2006 på olika ställen men har haft min "riktiga" blogg sen 2007 ungefär. Det har vart lite si och så med att uppdatera bloggen men det senaste året har jag blivit bättre på det här med uppdatering. Har även börjat anstränga mig för att lägga in bilder i mina inlägg så ofta som möjligt.

Skriver om allt mellan himmel och jord i min vardag så som bakande, vänner och familj, fotografering och min vovve plus mycket annat.

Hoppas att ni kan hitta nått kul att läsa här.

Mvh

Helena

minimojen
0

Jag heter Matilda och bloggar på http://minimojen.com, när jag startade bloggen för ca 2 år sedan hette den ramavoite.blogg.se och handlade om mitt liv med deppresion och ångest och socialfobi men idag handlar bloggen om en hel massa pyssel, hästar och andra söta saker och inspiration!
Jag hoppas ni kanske kan hitta något intressant att läsa i bloggen och förhoppnignsvis stanna kvar :)

[bittek]
0

Jag heter Bitte och skulle kunna vara mamma till de flesta som skrivit i denna tråd Skrattande

Jag är inne på min tredje blogg. Började med en där jag skrev om allt mellan himmel och jord utan hämningar. Sen bloggade jag om skolmaten under några månader för att försöka påverka politikerna att servera riktig mat istället för hel- och halvfabrikat.

Sedan några månader har jag bloggen Stil & Profil. Den röda tråden är dagens outfit. På ett avslappnat och lite ironiskt sätt. Helt oseriöst, alltså.

En tid framöver bloggar jag för Solresor. Ska åka på en träningsresa med dem till Kreta.

Kan bli underhållande eftersom jag är mer soffpotatis än hurtbulle!

[Fruktiz]
0

Mitt namn är Julia (men kallas för Fröken Julie i bloggvärldenGlad) och jag är 13 år.

Jag började blogga när jag var 11 år och har haft samma bloggportal, blogspot/blogger, hela tiden, men har dock bytt bloggadress en gång (då bloggens adress var mitt för-och efternamn) och bytt bloggnamn många gånger.
Nu heter bloggen Fröken Julies bloggvärld och det gillar jag verkligen.

Anledningen varför jag började blogga var att det var en "bloggkurs" på biblioteket och då kände jag för att gå dit. Glad

I min blogg skriver jag om allt som händer i min vardag och saker jag är intresserad av, alltså ingen direkt temablogg. För det mesta blir det om mina kaniner, kaninhoppning, FBK, The Twilight Saga, Robert Pattinson och lite mer.

iAlexri
0

Alex här, har bloggat till och från senaste 3 åren och därmed hunnit med alla möjliga bloggplattformer. Men det beror inte på velighet utan mer nyfikenhet i utvecklingssynpunkt. Dock har jag fastnat för Wordpress eftersom det har störst utvecklingsmöjligheter då jag på fritiden ägnar mig åt programmering, främst Java, PHP, C++, Ruby, Python och Pearl. Men även andra språk såsom XHTML och CSS. Photoshop tillhör också en favoritsyssla. Annars ninjar jag mest och yrkespraktiserar på ett målarföretag.

Jag har många bollar i luften och det grundar sig väl mest i rastlöshet i kombination med kreativitet. Senaste projektet är ett bloggdesignforum jag har kickat igång tillsammans med skaparen bakom Designa Din Blogg. I forumet hjälper vi alla, helt gratis, som vill ha hjälp med sin bloggdesign. Så småningom lär det bli ännu mer då vi har lite fler projekt på gång som har anknytning till just bloggvärlden.

I min egen tanke-depå skriver jag mest om personliga saker men då och då får jag ryck och flikar in med samhällsreflektioner.

-----------------------------------------

Min tanke-depå: Rökpaus

Besök Designa Din Blogg's Hjälpforum om du behöver hjälp med din bloggdesign.

Oliiiivia
0

Hej. Jag heter Olivia. Jag är en 15 årig tjej som skriver om min och min ponnys vardag och tävlingskarriär. Vi satsar på att kvala till unghäst SM 2012! Följ oss i med och motgång!!

min blogg

olympiathurfjell
0

Lympan Thurfjell heter jag och ar snart 18 ar fyllda. Pluggar trav pa Kvinnerstaskolans naturbruksgymnasium och ska efter sommaren borja sista aret. Jag har en foderponny som jag alskar over allt annat pa jorden. Sa i min blogg sa far ni folja mig och lilla Fannie i var vardag samt en del shopping och sant.

lympan.blogg.se

(nu sa befinner jag mig i Belgien pa praktik och dar finns inte varat alfabet)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

[Maine]
0

Jag är en tjej född 1965, och började blogga för två månader sedan. Lite testing först, men det är ganska kul faktiskt! Skriver om min vardag, och den kan ju vara lite hit och dit ibland. Har två katter som också nämns allt som oftast.

Kallar mig för Lilla Mamsen när jag bloggar Flört

MajaL
0

Jag heter Maja Lind, född 92. På fritiden fotografterar jag och skriver. Det är också just det som du kan finna på min blogg, alltså bilder och texter.

Allt från noveller till krönikor och utredande texter. Jag är defenitivt långt ifrån det som kan kallas för "den vanliga bloggaren". Jag tenjer på gränser och kritiserar saker på min blogg.

Jag är väldigt samhällsintresserad och det ser du om du tittar in till mig på bloggen.

Jag har alltid tyckt, tänkt, skrivit och fotograferat. Det gör jag ännu och det är vad jag hoppas kunna få jobba med i framtiden. Tills dess agerar min blogg "portfolio" för mig, mina bilder och mina texter.

Bloggen är mera än bara en blogg för mig, den förvarar vissa av mina favorittexter som jag har skrivit. Mina texter är alltid värdefulla för mig. Så bloggen förvarar några av mina älsklings-ägodelar. :)

Då förstår du säkert hur jag känner för min blogg. :)

Ja, visst, ofta är mina texter långa. Kanske är du en latmask som inte "orkar" läsa. Förväntar dig att se en simpel bild med en fjollig mening under. I så fall, bye bye! Eller, va lite nyfiken för en gångs skull. Du upptäcker du snart att min blogg kan komma att ha minst lika intressanta texter som en tidning kan erbjuda!

Keep on reading! I keep on writing!

Välkommen in till mig!

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Missel
0

Jennie, 23, Skånetös

Bloggar om min vardag, foto, hundar. Har dragit igång min blogg igen efter lite velande om jag skulle fortsätta.

Niini
0

Nina, 23, nygift o nyutexaminerad.

Jag har bloggat sen 2004 på en del olika ställen. Sedan nov 2006 bloggar jag på niini.blogg.se. Skriver om vardagen, blir mycket kring so, o semester samt bröllopet som gick av stapeln i maj.

P-Evelina
0

Hej allihopa! Jag heter Evelina och är 19 år (92:a). Jag började blogga för cirka två år sedan, då tillsammans med min syster. Sedan efter ungefär ett års tid kände jag att jag skulle tycka det var mycket roligare att blogga al alone, vilket resulterade till min nuvarande blogg - http://ticiba.blogg.se :)

Ticiba har jag drivit sedan 11 september 2010. Bara 10 dagar kvar tills ett-årsfirandet. Haha! :D

Bloggen handlar om:

• Min vardag
  • Tankar
  • Familj
  • Filmtips
  • Lite foton
  • Mat & dryck
  • Musik
  • Tips

Ibland händer det även att jag annordnar Bloppis, men det är ganska sällan.

Skulle vara riktigt roligt om ni villa kika in nått tag och kanske slänga iväg en liten kommentar. Välkommen till Ticiba! :)

MajaL
0

Välkommen Evelina! Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

candyme
0

Hejsan alla!

Mitt namn är Emma, jag är 21 år och bor i Umeå.

Har bloggat sedan Juni 2008, ett bra tag alltså ;P

Bloggade först på blogg.se men bytte i Januari iår till blogspot där jag nu bloggar. Håller på att föra över gamla inlägg från den gamla bloggen till den nya men det tar tid då man måste göra det för hand..

Jag skriver mycket om inredning, vardagssaker som händer i mitt liv och publicerar mycket bilder då jag älskar att fotografera.

Handarbetar också, främst så virkar jag söta små amigurumis som jag visar upp på bloggen när dem är klara.

/Emma

MajaL
0

#85 Hej och välkommen! :)

Har sett dig här ett tag, men ändå. ;)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

imsuchadiva
0

Vill ni veta vem jag är och vad jag sysslar med så kika in min blogg fredrikalidman.blogg.se :)

P-Evelina
0

#84. Tack så mycket, Maja! Skrattande

OttoIsTheShit
0

Tjänare alla. Är ny inom bloggande. Jessica heter jag. 19 år , fast inte så länge till ;) bor utanför gbg och bloggen kommer handla om mig, vardagen och mina 3 råttor. Slänger även in lite bilder jag kommer att ta med nya kameran :)

Kolla gärna bloggen :)
http://goldenotter.blogg.se/

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

MajaL
0

Välkommen! Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Anmaja
0

Hej!

Jag presenterade mig lite i Bloggtråden men tänkte skriva lite mer här om vem jag är.

Ser att många av er är väldigt unga och det är roligt att kika in på era bloggar. Själv skulle jag kunna vara både mormor och gammelmormor till er - för jag är 61 år ung och går med stora steg mot pension.

Jag har skrivit så länge jag kan minnas, förmodligen sen jag fick penna och papper första gången i min hand. Jag har många sparade dagböcker i en låda från jag var i tonåren och fram till nu. Ja, jag skriver det allra mest privata fortfarande med papper och penna.

För drygt sex år sen började det ploppa upp bloggar och jag steg på tåget direkt och kände att det var något för mig. Jag startade min första blogg i juni 2005 men var lite blygsam så där i början, det var ju inte alls så vanligt att blogga då.

Den blogg jag nu skriver och uppdaterar med texter och egna bilder minst en gång om dage, ibland flera, har jag haft sen den 1 januari 2006.

Jag skriver om allt och inget, tankar som kommer och går, funderingar och ibland kan det vara skönt att vädra tankarna och höra mina läsares åsikter om det.

Jag brukar säga som så många andra att "min blogg är personlig men inte privat". Jag tycker det känns viktigt för mig att inte fläka ut hela mitt liv på nätet. Därför visar jag inte så ofta bilder på barn, barnbarn, svärbarn och vänner och aldrig utan att fråga om lov.

Det förekommer dock att jag själv och Lussekatt visar oss på bild ibland.

Välkommen att kika in på min blogg du också!

Anmaja (=en kombination av mina tre namn; ANna MArgareta och efternamnet som börjar på JA)

"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh

MajaL
2

#91 Det är jätteroligt med lite variation på åldrarna här inne, du är så varmt välkommen! Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Justsmiile
0

får jag väll också presentera mig!

Jag bloggar på nattstad igen pga att de har fått in så man kan göra egen design där nu och har inte ork att kladda med blogg.se (har haft mycket tidskrävande problem med min förra blogg där)

Så nu har jag nästan blivit klar med designen och har kommit igång och bloggat.

Jag är en 16 årig tjej… Gillar Foto+redigering, smink, bakning/matlagning, djur & mode och det är det jag bloggar om i stort.

Går gymnasiet nu med inriktningen media - digitalt skapande.

Hoppas ni gillar bloggen och fortsätter följa den!

http://nattstad.se/justsmiile

Louise Nilsson

Medarbetare på Chinchilla

snaapit.blogg.se

MajaL
0

#93 Vad roligt, hej på dig! Glad

Har du skapat bilden i inlägget?

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Justsmiile
0

nej, oj man får inte ha andras bilder va? Kan du ta bort den? :)

Louise Nilsson

snaapit.blogg.se

MajaL
0

#95 Fixat. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Justsmiile
0

tack! :) kan slänga in en bild på en av chillorna ist ;)

Louise Nilsson

snaapit.blogg.se

Maja2
0

Hej, Jag heter Maria och bor utanför Skellefteå i Norrland.  Jag är 45 år och har bloggat ett drygt år. Det handlar mest om mina tre hundar, men blandar in både djupa och mindre djupa tankar om livet :)

Jag har skrivit en bok, som gavs ut för ca 15 år sedan. JAg tycker så mycket om att skriva… men någon fler bok blir det nog inte, utan jag skriver i bloggen istället :)

Välkomna till min blogg :)

http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

MajaL
0

#98 Varmt välkommen! Gillar ditt användarnamn. Flört

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Pewsi]
1

Jag har varit här ett bra tag.. Men kan skriva en presentation om mig ändå!

Mitt namn är Jennifer och jag är en tjej som är född 1995, det betyder alltså att jag är 16 år. Jag bor tillsammans med min familj och min alldeles egna lilla vovve ute på landet i ett rött hus med vita knutar utanför Eskilstuna. Jag har även en pojkvän som bor i Nyköping, så jag är där en hel del också.

Under dagarna spenderar jag tiden på att plugga (första året på gymnasiet inom handel och administration), umgås med vänner och pojkvännen, klickertränar hunden, fotograferar och bloggar.

Bloggandet och fotograferandet hänger lite ihop, eftersom jag lägger upp resultaten där och är oftast väldigt nöjd med det jag skapat.

För övrigt är jag en livserfaren tjej som har varit med om mycket och lyckats tagit mig över till den ljusa sidan i livet och njuter av varje sekund vid liv tillsammans med nära och kära!

Här hittar ni min blogg:
_**Http://dinsysterjennifer.blogg.se**_

Kram!Glad

MajaL
0

Nu kör vi vidare här. Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer