Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: bloggtjänster-och-sidor
Läst 1253 ggr
[YlvaP]
0

Vill byta bloggtjänst

Men jag har fastnat för en sak och det är hur man får med sitt domännamn till Wordpress. Eller vad tycker ni om att byta bloggtjänst. Är min blogg för "stor" för att bytas. Jag trivs med båda.

WP fungerar med androidtelefoner så det är lite därför som jag vill byta så jag kan lägga upp inlägg fast jag är på vift.

[Malin]
0

Rekommenderar alltid wordpress! Det är enkelt, funkar på android och iphones :) Dessutom finns det många Bloggportaler som använder sig av just wordpress-verktyget så man behöver inte ha "wordpress.com" om man inte vill :)

[YlvaP]
0

Precis mina tankar. Men hur gör jag med mitt namn? Jag vill ju fortfarande ha kvar den.

[Malin]
0

Men du har väl köpt en domän va? I så fall är det ganska enkelt! Eller hur menar du?

[YlvaP]
0

Jo jag har köpt ett domän men jag vet inte hur jag ställer om DNS-inställningarna.

[Malin]
0

Aah, vilken sida köpte du genom?

[YlvaP]
0

Loopia

[Malin]
0

Okej, de har jag med på min ena domän. Om du fixar en blogg på Wordpress eller med det verktyget kan hjälpa dig med inställningarna! Bara att maila nilmablogg@gmail.com

Moa-16
0

Meh, varför ska du byta hela tiden? :P

[YlvaP]
0

Det är väl inte hela tiden? Sist jag bytte var i februari. Hihi Men nu tänker jag inte byta för WP vill ha betalt för att jag ens skall kunna använda min egen domän. :(

Inser att jag har en perfekt blogg men bra aktivitet, obegränsat med utrymme av bilder och jag har lagt ner massor med timmar på den. :D

Moa-16
0

#9 Haha, okej, men det känns som det är hela tiden. Aha, synd men den du har nu är ju bra, som du säger (: