Hur blir man med blogg?
det har säkert frågats flera gånger…. så peka mig gärna i rätt riktning med länkar till intressanta och bra diskussioner här på sajten. :)
men jag undrar hur blir man med blogg? och för en annan som anser att det enda bildredigeringsprogrammet värt sitt namn är paint så är inte sådana sajter där man måste göra allt själv aktuellt….
sedan får ju inte bloggen kosta något heller, mer än tid och tårar när det inte vill som jag vill. Men något som är i det närmaste idiotsäkert hade nog vart bra :)
Några tips och råd?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Artikeln som Tearix tipsade om är jättebra och där finns väldigt många bra Bloggportaler! Dock skulle den kanske behöva uppdateras lite?
Jag skulle i vilket fall som helst vilja lägga till bloggplatsen.se. Jag har fått uppfattning om att det är ganska enkelt! Dessutom vill jag varmt rekommendera Myshowroom där jag är nöjesredaktör. Där är det lätt att få din blogg att synas, få den snygg och fräsch utan större kunskaper och ha riktigt kul :)
Några som också kanske borde vart med på listan i artikeln är Bubbleroom, Finest & Glife. Ingen av de kräver så mycket kunnighet från användaren!
Lycka till!