Medarbetare sökes
Eftersom jag är ensam Sajtvärd söker jag efter en bloggande Medarbetare som har bra idéer och tankar om allt som hör bloggande till. Det handlar mest om att skriva artiklar och svara på frågor i forumet.
Känner du att du är rätt person så skicka ett personligt meddelande till mig så kan vi "prata" vidare.
Anna, sajtvärd
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Medarbetare på kvinna.ifokus.se
"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"
Två medlemmar erbjöd sig snabbt som Medarbetare. De har nicken Zippa- (Sandra) och Trollis- (Ida) och är kompisar. Båda är bloggare sedan maj 2008 och är också duktiga fotografer och bildredigerare.
/Anna
Jag hade också gärna ställt upp,tyvärr tror jag inte jag riktigt skulle ha tid att vara Medarbetare just nu med tanke på att det är mycket i skolan och snart börjar sjukhuspraktiken. Men kanske om ni skulle behöva nån fler lite senare :)
Toppen Niini, hör av dig när du känner att du har tid!
/Anna

Åh, vad kul det skulle vara att vara Medarbetare. Dessvärre är jag väl inte proffs på bloggar direkt, och det här med att skriva artiklar är jag nog inte så bra på heller.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Jag skulle jättegärna vara Medarbetare.
Men jag tror att jag har kommit lite för sent på den fronten :/
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Är det försent än? Jag har bloggat sedan april 2008 (här är min blogg). Jag är även Medarbetare på Glamour.ifokus och har varit det ett bra tag. Hör av dig om ni behöver mer hjälp!