Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbörja-blogga
Läst 667 ggr
jonnacorall
1

Bloggportal

Jag har haft så många olika Bloggportaler men bloggar nu på nouw.se. Jag känner att jag vill bli mer "större" alltså större möjligheter med bättre design osv. 

Jag bloggar om hästar, vardagen, allt från träningar till tävlingar i hoppning och lite dressyr. Jag har egna hästar som jag skriver mest om, framgångar och motgångar. Ja, näst intill hela mitt liv står i min blogg. 

Jag har använt blogg.se och var nöjd men ville känna på något nytt och så tyckte jag de där med koder var svårt. Jag har testat spotlife, gamla nattstad, devote, horseworld men inte hittat "min" portal. 

Har ni tips på någon portal som skulle kunna passa mig?  

Kan tillägga att jag fyller 18 år i mars.

yeahsica
1

Kan bara komma på fyra stora portaler till förutom de du redan testat: Blogger (Blogspot), Worpress.com, Tumblr och Improve Me. Gillar själv inte Improve me, men Blogger tycker jag fungerar bra. Tumblr är ju kanske mest använt till att lägga upp snygga bilder på, men det går att "blogga som vanligt" där också :) 

Gillar annars blogg.se bäst faktiskt. Blogg.se har ju väldigt stora designmöjligheter. Om du inte vill lära dig koda själv kan du kanske köpa en bloggdesign av någon? De brukar inte kosta så himla mycket, 200-500 kronor kanske, och du får en design precis efter dina önskemål.

Mollypierce
0

Det är svårt att inte veta vars man ska blogga :/  Eftersom du verkar blogga om djur så rekommenderar jag vimeddjur.se