Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbörja-blogga
Läst 702 ggr
Cajolyne
0

Vilken bloggportal??

Hej! Jag ska resa till Kina i april och tänkte blogga om resan. Vilken bloggportal kan man använda sig av där nere? Vill att de ska funka både i Sverige och i Kina. 

MVH Cajolyne

lizzplace
0

Det beror ju på hur enkelt/svårt du vill göra det för dig. Om du gillar att pyssla med kodmallar och skapa din egen design så är ju blogg.se bra. 

Om du vill ha det enkelt med designen så föreslår jag forme.se, nattstad eller bloggplatsen. 

Tror dom flesta Bloggportaler funkar oavsett vart du är.

Kul att du ska till Kina :)

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

beem
0

Blogspot är internationellt  så det borde funka överallt. Du behöver inte kunna något om kodning - om du inte vill. Det finns mängder med färdiga mallar. Dessutom ingår Picasa album.

Ingen reklam.

Blogspot är väldigt stabilt. Jag har  haft  det i många år  utan problem.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Cajolyne
0

#1 #2 

Okej tack så mycket för svaren. Bloggar nu på devote men vet inte om det funkar där nere. Vet ju att tex Facebook inte funkar där nere så.

lizzplace
0

Okej då kanske du ska köra på blogspot :)

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

penphotography
0

Vet inte hur det är nu längre men i alla fall tidigare var Kina ett av länderna som spärrade Googles tjänster (och Facebook). Eftersom Blogspot är en av Googles tjänster så kan det kanske vara idé att läsa på mer om. Tråkigt om du kommer dit och så fungerar det inte.

Wordpress är annars enkelt och gratis.

~Penna~

Medarbetare på Körning iFokus

Cajolyne
0

Tack så mycket för svaret ska kolla upp det med google. Får kanske bli Wordpress vill ju gärna att det ska funka när man kommer ner dit. 

Mvh cajolyne