Bloggstatistik
Någon mer på blogg.se vars statistik över dagen visar 0?
Om inte, vad gör jag åt saken? Vill ju gärna veta vad den ligger på. Annars får jag vänta o se om den funkar imorgon.
#1 känner också att detta börjar bli väldigt irriterande..
Jag bloggade för Blogg.se, men bytte fort. Testade olika Bloggportaler och fastnade för WordPress. Nackdelen med ex Horseworld, WordPress, etc, är ofta att designerna inte går att styra och koda exakt hur vi vill ha det som man kan i ex Blogg.se. Man får oftast välja en header/sidhuvud, vilken ordning menyn ska ha och bakgrundsfärg eller bild, och sedan inte så mycket mer.
Dock, dock, dock, vill jag undra hur man ska prioritera i en sån fråga. Ska man vara kvar på en bloggportal, hela tiden bråka med buggar och felrapportera saker som blir återkommande åkommor, som aldrig verkar fungera helt som det ska; för att vi kan ha en bloggdesign exakt som vi vill ha den?
Jag kan tycka att det är mycket roligare att gå in på en blogg om den ser unik ut, men ska jag vara helt ärlig överväger ALDRIG en design vad bloggen innehåller – och det är faktiskt oerhört dömande att tacka nej till en blogg för att första intrycket blir ”tråkig design” utan att ha gett innehållet en chans.
Det ser och känns mer professionellt om man lämnar bloggen stilren och gör inläggen perfekta. Det är för mig perfektion.
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️
#5 Jag förstår att det känns värdelöst, det är en dryg process och den kändes även för mig hur tungt som helst. Jag valde att bara byta portal utan att göra en "blogg flytt", men om du känner att du vill flytta den kan du alltid försöka kontakta den nya bloggportalen du verkar mest sugen på. Dem kan enbart vinna på det.
Jag kan faktiskt inte tänka mig att det ska vara ett större problem. Möjligtvis att du får betala en peng, men vill du hålla bloggandet på en seriös nivå får man nog satsa för att vinna.
Jag har väldigt sällan buggar på blogg.se, vilket jag tycker är skönt. Konstigt att vissa har mer och vissa mindre? Brukar inte buggar drabba alla om det är en sådan allmän sida menar jag? Hmm
Hoppas det löser sig.
Annars gillar jag wordpress bra 🙂 Bloggar där via ViMedDjur
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#7 Jo, det är väldigt lustigt att somliga drabbas mer eller mindre, och somliga aldrig eller en annan hela tiden. Det är i och för sig tur, annars tror jag tyvärr inte någon skulle kunna tänka sig att överväga att stanna kvar på portalen.
Buggar och dylikt kan vara mer avancerade än att en bugg ska dra alla inblandade över en kant. Eftersom sidan är invecklad blir även svårighetsgraden på felen det samma (beroende på vilka fel och buggar det gäller så klart) :)