Vilken bloggportal + tjäna pengar
Jag funderar på att starta en blogg. Det hade dock varit roligt att tjäna något på det arbete och tid som man ändå lägger ner. Vilken bloggportal skulle ni rekommendera? Har ni även tips på hur man kan lyckas få Läsare samt tjäna några slantar?
Har du bra innehåll och uppdaterar regelbundet så är det fullt möjligt att tjäna pengar, men räkna med att det tar minst några år att få tillräckligt många Läsare till bloggen för att det ska ge mer än några kronor.
/Sjöis
"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"
Då jag tycker skrivandet är roligt så lär jag nog fylla bloggen med intressant innehåll och tålamodet lär ju finnas för att jag ska kunna hålla igång bloggen flera år även med ett litet antal Läsare. Men som sagt, det hade varit roligt att någon gång hamna där, frågan är bara hur man tar sig dit? Det finns ju ändå en hel del bloggar, det känns ju nästan som att var och varannan människa bloggar.
Det är väldigt sant att var och varannan bloggar. Det gör det dock inte lättare för våra Läsare att sovra bort vilken blogg just dem tycker om. Det handlar om flera års arbete innan du kan få förtroende och börja tänka i dem banorna när du fortfarande står vid startlinjen, vad jag själv tror. Jag tjänar inte pengar på att blogga genom annonser exempelvis.
Det är oerhört mycket som krävs efter allt jag har läst till mig till och från eller spekulerat kring själv. Jag tror att alla Bloggportaler tillåter att vi tjänar pengar på våra bloggar så kan inte tänka mig att någon ska vara ett hinder. Bara att välja och vraka!
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️