Kritik - En blogg om psykisk ohälsa
Jag har varit lite rädd för detta, men funderat ett tag.
Gjorde om designen lite på min blogg och vill veta vad folk tycker. Så om ni kan ge lite kritik kanske?
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Bloggen är inte centrerad utan är förskjuten åt vänster. (kanske beror på alla reklam de tryckt in på högersidan?)
Tycker att texten är lite småjobbig att läsa, och lite för mycket bilder i headern.
Sedan hänger sig alltid det kanske 10-15 sek när jag går in på just din blogg,fattar inte varför. Gör inte så på andra bloggar 😛Gjorde det när du hade förra designen med.
Trevlig sida annars. Du skriver bra, jag läser den då och då.👍
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Okej, tack så mycket.
Vet att bloggen ligger lite åt ena sidan, men det är inget jag kan ändra på med denna bloggportalen, Det är väldigt mycket reklam och de är lite trist.
Att det hänger sig vet jag inte vad det beror på, kan ju vara på grund av al reklam kanske? Hänger sig inte för mig.
Får fundera på att göra om headern. Gjorde den som ett "livskaos" Bilder i massor huller om buller för att representera ett liv. Men kan förstå att det kan bli lite mycket om man försöker titta på bilderna.
:)
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
#2 Hänger sig inte på andra bloggar på samma bloggportabel, just nu bara din 😉 Så tror inte att det har med reklamen, för då borde det göra det på andra bloggar med.
Ja jag tänkte med, att du hade någon idé eller ja tanke bakom headern 🙂
Jaha, ja. Det är ju väldigt mysko. Jag har aldrig särskilt tur med Bloggportaler. Har fått byta två gånger för att min blogg inte gick att läsa alls tillslut.
#4 Ok, vad konstigt!😮