Ny design, feedback tack!
Kommentera antingen här eller på bloggen om vad du tycker om designen. Skulle behöva lite tips på fler detaljer som kan läggas till!
Rubrik på inläggen känns jobbig och läsa, tro det skulle vara snyggare utan skugga. Texten om er syns väldigt dåligt, skulle tipsa om att ta en färg som syns mer.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Okej! Tack för tipset Jessica, då ska vi ändra på det! :)
Jag skulle satsa på en mer stilren header,tycker inte menyn ser bra ut. Och texten som är svart skulle jag nog ändra, passar inte till bakgrunden ^^
Det är väldigt mycket olika färgkombinationer,gräddvit som rubrik och efter senaste inläggen,shockrosa följ mig via bloglovin-knapp, småtjock svart border under varje inläggsrubrik,blå rösta i min omröstningsknapp,röda hjärtan i rubriken….det passar inte alls ihop.
+ Om jag var ni/du skulle jag undvika skuggningar,ha det mer stilrent och undvika svart.
Den färgen där detta står i "2013-05-27 @ 20:46:28 Permalink Lindas inlägg Kommentarer (0) Trackbacks ()" typ tjusgrå-cream färgad kör på den som "färg". Använd den som text,rubrik o.s.v där det är svart :) skulle se mycket bättre ut
Kram!
Okej tack så mycket Mathilda96! Vi ska försöka ändra lite saker, men vi undrar bara vad du menar med att vi ska satsa på en stilren header, vad är det för detaljer man borde satsa på då? eller ska man inte satsa på några alls och bara ta en bild? :)
Kram!
Jag ser inget fel med headern, tycker den fungerar bra :) Bakgrunden gillar jag också.
Gillar inte mittcentrerad text, hade jag fått välja hade jag haft den vänsterställd men det är nog en smaksak ;) Och så tycker jag texten i menyn är för långt åt vänster, hade velat se lite luft där.
Ser mycket bättre ut nu! :) altså,sätta bilderna brevd varandra kanske? Göra det lite mer sammanhängande om man fotar med olika kameror (blir olika bra kvalite) genom att t.ex ha samma filter på alla 3 bilder så att det känns som om dom "hör ihop". Tycker inte dom röda hjärtanen passar in, less is more!
men nu när bakgrunden är ändrad tycker jag det ser
MYCKET
bättre ut :D Bara att fixa lite i menyn så hade den varit super-duper snygg! :)
Okej bra då vet vi Nadja! Tack så mycket! :)
Okej då förstår jag Mathilda.
PS: vi har inte ändrat något på bloggen sen sist du kollade in, haha! :)
oftaaaa, bakgrunden är gul på min stationära och typ ljusrosa på min laptop:P
#9 Jag kan också se olika färger beroende på vilken dator jag sitter på.
#10 sjukt konstigt!
#11 Tycker inte det är så konstigt. Har däremot svårt och förklara varför det är så.
Enkel och diskret. Precis som min design.. Väldigt enkel.
www.mammawendela.blogg.se
Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag
Jess89 och Mathilda96. Gud så konstigt för vår bakgrund på bloggen är grå och lite möstrad. :)
När jag går in på bloggen är det en bakgrund som är vit med lättare mönster på (som är lite gråblåaktig). Men mönstret syns inte mycket,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#16 Ja det är den jag ser, som jag beskrev i #15 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.