hjälp tack
Jag vill verkligen byta bloggportal, vill inte blogga hos bloggplatsen.se längre då jag vill satsa lite mer. Söker en bloggportal med en gratis app för iphone, som tillåter importering av gammal blogg och något av det viktigaste, att du enkelt ska kunna lägga in egen header och byta bakgrundsfär på bloggen. Oj, glömde nästan, vill helst kunna ha alternativet att kunna skaffa egen domän i framtiden om jag så vill. Snälla, här ni några tips eller tankar? Vart bloggar du, trivs du där och uppfyller den sidan någon av kraven ovannämnda? Bloggplatsen är jättebra och praktiskt, men för "litet". För få Läsare på toppbloggarna osv. Vill som sagt satsa och då måste jag göra det på ett ställe där bloggen når ut. Hoppas ni förstår :)
XOXO
Liten Gris ♥
Nattstad är det ända jag vet. Du kan importa dina inlägg från din gamla blogg. Nattstad är väldigt enkelt :)
Besök gärna min blogg!
Jag tror även att Wordpress är lätt att hämta sina gamla inlägg i en annan bloggtjänst. WP har även en fin app.
Vet inte om man kan göra det med blogg.se? För de har med gratis-app.
Gillar dem bäst plus wordpress 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Osäker på om man kan hämta inlägg på blogg.se men som #3 skriver så finns det en gratis-app dit.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
jag bloggar på blogg.se och trivs jätte bra där, dock kan det vara svårt att synas och höras, så är det de man vill göra så tror jag myshowroom, nattstad, fames eller forme passar dig bra :) Vet inte riktigt hur de är med appar till dessa, nattstad har app, forme också men den fungerar inte särskilt bra.. :P