Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettkritiktrådar-lätt
Läst 620 ggr
eelsanilsson
0

säg vad ni tycker!

Hej, haft 1000 miljoner bloggar…typ ;)

Men nu är jag seriös med denna bloggen så kolla in den gärna och säg vad ni tycker!

http://eelsanilsson.bloggplatsen.se/

eelsanilsson
0

kom igen, jag vill ha åsikter!

Mimmi
2

Designen är enkel och stör inte läsningen vilket är ett stort plus! Du uppdaterar lagom mycket och skriver på ett lättläst sätt.

Din blogg är ju väldigt vardaglig och mer som en dagbok, och därför tror jag att det kan bli svårt för dig att få Läsare som inte känner dig. Det blir nog främst vänner, bekanta och släktingar som läser. 

Vill du att fler än så ska läsa måste du tänka lite mer på vad du skriver och hur. Ett tips är att se bloggen lite som en tidning och att skriva dina inlägg som olika delar i tidningen - tips och råd, recensioner, intervjuer, nyheter och så vidare. Sedan får du såklart koppla sakerna till dig själv och vad du är intresserad av! Att försöka hitta ett tema på bloggen är också bra om man vill ha många Läsare, t.ex. fotboll eller kaniner, och att skriva främst om det.

Lycka till!

eelsanilsson
0

#2 tack så jätte mycket, det här hjälpte mig väldigt mycket jag ska tänka på detta när jag bloggar! Tack :)

Fridaaaa
0

Fin blogg. 
Jag stör mig dock på bakgrunden, vet inte varför. Men gillar bloggen överlag 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Nalle-]
0

Jag tycker att bakgrunden stör, föredrar själv när den är enklare men det är nog en smaksak :) Sen har jag fruktansvärt svårt för mittcentrerad text. 

Annars gillar jag den! Luftig design i övrigt, mycket bilder vilket jag gillar, inte särskilt långa texter utan sammanfattat och lättläst. Bra uppdatering också :)

eelsanilsson
0

#4 tack, ja, jag har tänkt  att byta bakgrund så får nog göra det :)

#5 tack tack^^ Som innan jag har tänkt på att byta bakgrund.

Tack så sjukt mycket, finns det fler tips/åsikter skriv dom gärna!

eelsanilsson
0

flera åsikter? :)