Varför började ni blogga?
Vet inte om det finns en sån här tråd. Men blev helt plötsligt väldigt nyfiken.
Varför började ni blogga?
Jag hade inget vettigt att göra 😃
Jag har inte börjat riktigt än men planerar för fullt. Jag ska göra det dels för att jag älskar att skriva, dels för att jag har många tankar och erfarenheter jag vill dela med mig av och så finns det mycket jag vill upplysa folk om 🙂
Jag började blogga som ett sätt att skapa ett arkiv med de kunskaper jag hade börjat samla på mig. trodde egentligen inte att någon skulle läsa min blogg. Men helt plötsligt började folk läsa den och jag fick in förfrågningar om ämnen och sedan rullade det på.
Jag har haft flera olika bloggar, i början var det mest en ventil, jag hade ganska tråkigt och behövde utlopp för någon slags kreativitet.
Men sen kände jag att jag hittade inte ritkigt den bloggen jag ville läsa själv, alltså en blogg med lite "geekyare" saker, som inte var en ren spel eller filmblogg. Så jag startade bumpi.se och där skriver jag sånt jag hade velat läsa om, plus blandar in mycket från mitt eget liv.
Besök min blogg: http://bumpi.se
Jag har alltid skrivit, så fort jag lärde mig skriva så började jag skriva dagbok. Dock kan jag erkänna att jag kanske inte är den bästa på att följa upp och vara konsekvent, men skriva har jag i alla fall alltid gjort.
Så det blev liksom naturligt att börja, först för att kolla vad detta "fenomen" var för något, och sedan dels för att skriva av mig, men jag tror även att det ger mig ett "j*vlar anamma! Nu ska jag hålla igång med det här!" och att försöka lära mig att faktiskt skriva regelbundet, istället för jättemycket en månad och så ingenting nästa…
Du hittar min blogg, "Brev från Varga", i länken där! :3
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess
År 2002 kom jag första gången i kontakt med ordet blogg. Visste inte vad detvar men jag gjorde ett konto på Blogger. Så på den vägen är det.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag tror att jag ville ha bekäftelse och att folk skulle läsa typ
Blev för ett par år sedan inspirerad av en god vän som bloggar och gillade hennes blogg.
Ingen så där väldigt märkvärdig blogg men jag gillade den skarpt så därför började jag också "fuska" lite med en blogg.
Kunde absolut "nada" om HTML och kan väl inte mer nu heller men gör några inlägg då och då även om det på senaste tiden varit långa uppehåll.
Bästa hälsningar,
Bertil
Jag ville ha någonstans att lägga upp mina bilder och teckningar. Känns roligt att ha något att göra med de :)
För att jag trodde att det var roligt och det var det när jag hade Läsare och fick kommentarer och hade saker att skriva om :)
För att jag precis hade börjat intressera min för naglar och jag ville dela med mig av mina designer och idéer till flera! 😃
Har alltid haft intresse för att vara kreativ, oavsett det gäller inredning, skönhet, på papper etc.
Var tvungen att lägga ner intresset pågrund av tråkiga omständigheter såsom för mycket stress, plugg, pendling osv. Men efter att ha fått en lugnare balans bestämde jag mig då för att ta upp mitt intresse, och eftersom jag inte har facebook var jag tvungen att ha ett annat ställe att lägga upp allt på så jag kunde visa det för vänner och bekanta.
Mvh
Såg att många hade blogggar, och framför allt tycker jag att det verkade kul, så ja jag provade och har nu kvar min blogg med underbara Läsare. ;)
För att det är kul. Och för att det är som en dagbok. Och jag själv kan se mina framgångar,vad jag lärt mig.😂 Fast nu håller jag på och fixa lite..så nu har ja ingen blogg men snart. :D
Besök gärna min blogg!
Vet faktiskt inte, tror mest för att behovet fanns där. Sen tycker jag det är riktigt kul att dela med mig av det jag och hunden gör om dagarna.
Från första början när jag gjorde min vardagsblogg som jag hade i några år så var det mest för att jag ville prova något som många av mina kompisar höll på med. Tyckte det var skoj :) Men la ner den bloggen ett antal år och det var inte förrän förra året som även mitt fotointresse växte något enormt som jag bestämde mig för att jag ville dela med mig av mina foton :) Så då skapade jag min fotoblogg http://hannnafoto.blogg.se :)
http://hannnafoto.blogg.se