Bloggkritik :)
Fixade min blogg nyss. Har hållt på med designen i några dagar och är rätt nöjd. Det är ju första gången så.
Vill egentligen ha kritik på allt!! Vad jag kan ändra och göra bättre! :D
Besök gärna min blogg!
Ingen? Hade varit jätte kul om ni gjorde det. 😃
Besök gärna min blogg!
Älskar headern och designen.
#2 Åh vad glad jag blir! Tack! :)
Besök gärna min blogg!
Designen är inte i mitten på min dator utan mest åt höger.
Tycker att rubrikerna har för lik färg mot bakgrunden, blir jobbigare att läsa. Likaså "datum" mm.
Men fin desgin och söt blogg annars! Och fina bilder 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Håller med #4. Det jag tänkte på var även att det är något strul med din header.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#4 har också tänkt på det..ska nog flytta dom så den kommer i mitten! tack! :)
#5 Vad menar du? jag ser inget som är fel. Jag använder mig av chrome.. kanske ser annorlunda ut i andra webbläsare :S
Besök gärna min blogg!
#6 Jag har med chrome.
#6 ser headern konstig ut? :o För mig ligger den perfekt och det ser normalt ut.
En fråga, hur ska jag flytta bloggen till mitten? :)
Besök gärna min blogg!
#8 Headern ser fin ut men som sagt, allting ligger mer åt höger 🙂
Okej! Nu ska jag bara ta reda på hur man kan flytta bloggen. 😉
Besök gärna min blogg!
Överlag ser det bra ut! Väldigt snyggt för att vara första gången du provar på det där med bloggdesign! Som andra redan nämnt vore det att föredra om bloggen var centrerad. Jag tycker också att mellanrummet ovanför header är lite för stort, hela bloggen skulle kunna flyttas upp lite. Bilderna i inläggen har ingen marginal och ligger alltså väldigt nära texten, så lite luft där emellan hade varit en stor förbättring tycker jag. Jag tycker även att allt känns lite litet. 11 px i textstorlek för brödtexten är väldigt litet!