Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettkritiktrådar-lätt
Läst 408 ggr
juliafrojd
0

Kritik önskas!

Vill ha kritik på min blogg ---> www.juliafrjd.blogg.se Vill ha både dålig och bra kritik, om de finns nåt bra/dåligt förstås.  Vad jag kanske skulle kunna ändra på eller liknande. Vad som är bra och dåligt helt enkelt. 

Jess89
0

Gäller det bara designen eller även bloggens innehåll?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Pelle Långlös
0

Bakgrunden känns mörk. Liiiite ljusare blå färg skulle vara roligare. Den svarta texten högst upp till vänster i headern syns inte ens vad det står. Skuggningarna i rubrikerna i sidomenyn gör det svårare att läsa.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

juliafrojd
0

#1 allt! ;-)

Undercover_
3

Väldigt mysiga bilder! Jag har två förslag, det första är att inte skriva "Hej" och "God morgon" i rubrikerna, det ska vara just en rubrik. När du har klippt klorna på kaninerna kan det då t.ex. stå "Kloklippning".

Ett annat tips är att göra inläggen lite längre.

• När du ska åka och handla kläder, var åker du? Har du nån favoritbutik? Vad blev resultatet?

• När du klippt klorna på kaninerna, hur ofta får du göra det? Är de lugna eller tycker de att det är jobbigt? Har de svarta eller ljusa klor/tycker du att det är någon skillnad? 

• När du ska till skolan, ska du ha något extra roligt eller tråkigt ämne? Gör ni någon intressant uppgift för tillfället?

👍

juliafrojd
0

Ska tänka på de :-)