Kritik önskas!
Vill ha kritik på min blogg ---> www.juliafrjd.blogg.se Vill ha både dålig och bra kritik, om de finns nåt bra/dåligt förstås. Vad jag kanske skulle kunna ändra på eller liknande. Vad som är bra och dåligt helt enkelt.
Gäller det bara designen eller även bloggens innehåll?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Bakgrunden känns mörk. Liiiite ljusare blå färg skulle vara roligare. Den svarta texten högst upp till vänster i headern syns inte ens vad det står. Skuggningarna i rubrikerna i sidomenyn gör det svårare att läsa.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#1 allt! ;-)
Väldigt mysiga bilder! Jag har två förslag, det första är att inte skriva "Hej" och "God morgon" i rubrikerna, det ska vara just en rubrik. När du har klippt klorna på kaninerna kan det då t.ex. stå "Kloklippning".
Ett annat tips är att göra inläggen lite längre.
När du ska åka och handla kläder, var åker du? Har du nån favoritbutik? Vad blev resultatet?
När du klippt klorna på kaninerna, hur ofta får du göra det? Är de lugna eller tycker de att det är jobbigt? Har de svarta eller ljusa klor/tycker du att det är någon skillnad?
När du ska till skolan, ska du ha något extra roligt eller tråkigt ämne? Gör ni någon intressant uppgift för tillfället?
👍
Ska tänka på de :-)