Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 1206 ggr
[Tilde]
0

Söker bloggare

Jag söker en bloggare (helst tjej) som är modeintresserad och ca 17-25 år gammal. Helst ska du finnas i Malmö eller i alla fall nära Danmark, men bor du i Stockholm går det också fint!

Jag vill nämligen starta en blogg ihop med en annan modeintresserad människa. Bor vi nära kan vi ju dessutom träffas och umgås. Glad Bloggen ska vara på svenska och kommer förmodligen att ligga på en blogspot-adress (tills man vill eller har pengar till att skaffa egen domän). 

Vad för slags mode du gillar mest spelar inte så stor roll, men du ska i alla fall gilla high fashion och sedan gärna ha en liten personlig tvist, t.ex. extra rockig eller vad du nu gillar - ej ett måste dock.

Jag själv heter Tilde och är 21 år gammal. Hör gärna av er vid intresse!

CorneliaAndersson
0

Höhö rockmode på djur ;)
(ironi)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

[Tilde]
0

#1 Hahaha xD

CorneliaAndersson
0

Tänk dig Sture med en skinjacka :PP

(Ne, nu ska jag ej pajja din tråd mer :3)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

bambiiii
0

3# HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA OMG DET VILL JAG SE!

Förlåt Tirre :( var tvungen <3

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

monstermash
0

Så kul, hoppas du hittar någon att starta en blogg tillsammans med! Kan du tänka dig någon annan portal än just blogspot? Vi har nästan ingen här inne som bloggar på den portalen, så det kanske är lite avskräckande för dem tänker jag. :)

[Tilde]
0

#5 Jo självklart! Jag är bara själv van vid blogger, men allt möjligt går ju bra 🙂

Pelle Långlös
0

#5 Bara för att det inte är så många här inne som inte har blogger så behöver det ju inte betyda att man inte kan skriva där. Ens egen blogg ligger ju där den ligger och sedan blir denna blogg som en hobby vid sidan om sin egen blogg. Så vart den bloggen ligger spelar mindre roll.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

monstermash
0

#7 - Jag har inte skrivit att man inte kan blogga på blogger. Men eftersom det inte är en portal med mycket medlemmar här inne så öppnar det större portar när hon är villig att ha bloggen på en annan portal med. Det rör ju dock bara dem som skapar bloggen sedan vilken portal det ligger på, ville bara förtydliga.