Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettmedlemmarnas-bloggar
Läst 1349 ggr
MajaL
2

Hur tänker du?

Hur tänker du kring besökare på din blogg? Är antalet viktigt? Är vissa besökare blokerade? Vem skriver du för? Har du lösenordsskydd så bara vissa kan läsa?

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Jess89
1

Jag har inte så stor koll på vilka som besöker faktiskt. (brukar nämligen inte kolla) Antalet tycker inte jag är det viktiga roliga är mer om man har folk som läser den och som tycker om bloggen.

Just nu har jag inte blockerat några alla kan läsa alla mina inlägg. Men ibland kan det vara bra att kunna låsa vissa inlägg som man inte vill att folk ska kunna läsa.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Vargöga]
1

Jag tänker inte på hur många som har mig på bloglovin tex men jag tycker om att se på statistiken. En rolig grej bara.

Skulle vilja låsa vissa inlägg på Blogg.se vilket man kan göra på Bloggplatsen tex. Har inte blockat någon heller.

MajaL
0

Jag själv bloggar ju inte huvudsakligen, utan det är en del av min hesmida. Den vill jag ju att så många som möjligt hittar. Så Statistik är både viktigt och intressant för mig. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

NinjaKakan
0

Jag bloggar för att jag kan typ :P Statistik är inte viktigt för mig, det viktigaste för mig är att dom som läser bloggen faktiskt tycker att den är bra ^^ Jag lösenordskyddar inte min blogg för jag ser ingen anledning att göra det för min del iallafall ^^

WinterPrince
1

Jag kollar gärna på statistiken, främst för att se om något var extra intressant, så kanske man kan skriva mer om det ämnet. Men så länge jag har åtminstone 1 besökare om dagen så är jag nöjd.

däremot tycker jag det är tråkigt att det är så få kommentarer… :(

NinjaKakan
0

Det med kommentarerna håller jag med om. Har runt 50-100 besökare om dagen, och är så nyfiken på vem dom är som läser och varför men får aldrig något svar när jag frågar :P

Emo
1

För min del är inte bloggen särskilt intressant. Den är en del av min website.

På statistiken ser jag hur intressant min pärlkonst är.

Skulle jag lägga mer tid på pärlkonst.se, så hade det varit på de sidor, som är på engelska och tyska. Jag ser att många utnyttjar översättningsprogram för att ta del av mer på den svenska delen.

Hade fler skrivit i bloggen, hade det varit roligare att skriva mer i den.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

monstermash
0

Puttar upp denna tråden! Glad

Mimmi
1

Jag bloggar för besökarnas skull och inte min egen. Min blogg består av guider, tips och råd - så det är inte direkt så att jag vänder mig till bloggen för att "skriva av mig" eller liknande. Besökare är väldigt viktigt. Jag skriver ju bloggen för att kunna hjälpa andra!

Jetaime
0

Jag tycker det är kul att få besökare och kommentarer, men jag skriver igentligen mest för min egenskull och för uppfödaren (min hunds uppfödare) samt för dom som vill läsa helt enkelt. Änsålänge har jag inte behövt blocka någon och heller inte ha lösenordsskyddat.

http://minaussiezuki.blogg.se

Zorro_Tiger
0

Alltså jag tyer det är ganska tråkigt att skriva när ingen läser så jag komenterar suuuper ycket på andras bloggar, Är edlem på bloglovin m.m men ändå har jag bara 3-5 besöker (Beror helt på hur många inlägg jag skriver) så det går lite sådär men jag är iaf nöj med bloggen oc det är det viktiga :)

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

nattinamnam
0

jag tycker att det är roligt när jag ser att det är många som läser, väldigt motiverande! :D Dock så är det inget jag anser viktigt, jag är en töntig ensam människa hur som helst :D

Du kanske tycker att jag drömmer? Jag som inte ens kan sova...

[nadvard]
0

Jag tycker också att det är kul när folk läser.
Jag bloggar för att visa upp mina nageldesigner. Så det är väldigt roligt när det är många som sett demSkrattande
Bloggar även för att tipsa och lära ut nailart. Så läsarna är viktiga för mig. Men kommentarer är ännu roligare!

Jessicahagstrom94
0

snålt med besökare och inga kommentarer - då vill jag inte blogga heller.

ska jag blogga vill jag att folk bryr sig.

TurboFart
0

Jag kollar på statistiken lite då och då, inte det viktigaste hur många som läser men vill ju gärna att någon tittar in. Givetvis är det roligt när statistiken ökar lite ;) Jag har en fotoblogg så jag bloggar mest för att få visa upp mina foton.

http://hannnafoto.blogg.se

Pelle Långlös
0

Jag skriver för mig och om någon läser är det ett stort bonus.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

LinaLj
0

Jag tittar på statistiken för att se lite vad mina besökare är intresserade av, vilka taggar som verkar funka bra på sökmotorer och om de som söker faktiskt får det de letar efter. Det gör att jag ibland ser att något ämne som jag bara "snuddar vi" är väldigt populärt bland de som kommer till min blogg och kan då skriva ett lite ingående inlägg om just det. 

Sedan håller jag med om att det är lite tråkigt att inte fler lämnar kommentarer. Det är ju alltid kul att veta vad folk tycker 🙂

Jessicahagstrom94
0

För mig är besökare och kommentarer SUPERVIKTIGT, annars vill jag inte blogga alls och då lägger jag av eftersom det känns meningslöst att skriva saker om ingen bryr sig. :)

Fridaaaa
0

Kollar statestiken automatiskt när jag loggar in. Men är inte superviktigt.
Men kul med kommentarer ect 🙂
Jag bloggar mest för att jag tycker att det är kul 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.