Fel på smileysarna?
Har märkt att mina smileysar på min blogg inte syns längre, ser det även på andra bloggar. Är det något fel på dem nu och när kommer det fixas? 
Hur läggs smileysarna in?
#1 Finns här: http://www.bloggdesign.nu/?redirect=smilies
Det kan ju vara något fel på deras script. Har du någon länk till en blogg där det inte fungerar?
Kikade på deras kod och den är rätt kass. Kör man något annat Javascript på sidan kan det leda till problem då de skrivit sin kod så dåligt.
Kollade i deras forum nu och koden verkar inte ha uppdaterats på väldigt länge. Många verkar haft problem med att det inte fungerar, redan för flera år sedan. Så det är nog själva scriptet det är fel på.
@2 SunSetValley.
Tackar för länken och det var ju enkelt att få fram en kod där. Har funderat på det där smileys till blogginlägg men inte riktigt vetat var jag skulle hitta det.
Jag har blogger/blogspot och många länkar med koder som man ser både här på iFokus och andra sidor funkar bara till blogg.se
Hälsningar,
Bertil
#3 På tex. Adaras.se fungerar dem inte i kommentarerna. :/
Jag har med försökt få in dem på min ena blogg, men går inte, trots att jag gjort rätt (gjord det flera gångern innan) :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nu fungerar dem igen! :D
Inte för mig 😕
Vad gjorde du för att åtgärda problemet? 🤔
Ååååååh inte för mig heller, blir så himla irriterad på en :( Har försökt hela eftermiddagen och det var faktiskt så jag hittade till den här sidan.
Om någon har en kod som funkar (inte den från bloggdesign.nu) och som jag kan få kopiera så skulle jag bli superglad!
Mina fungerar till och från utan att jag gör något speciellt? Måste vara något fel i skriptet eller vad der heter?
Det funkar inte för mig heller..