Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggproblem
Läst 312 ggr
Pelle Långlös
0

Hjälp med bild på Wordpress.

Ja nu kommer detta att bli svårt att förklara för jag vet inte riktigt vad det heter osv men jag skall försöka beskriva så bra som möjligt.

När jag går in på sv.wordpress.com och sedan väljer Mina bloggar så kommer mina två som jag har. En har en bild (på mig) och den andra har ingen. Har lagt in på gravatar och jag har ändrat i inställningarna men den ena bloggen har ingen bild. (alltså jag är fortfarande på sv.wordpress.com). Den som inte har någon bild är den bloggen jag använder mig utav medan den andra blogger ligger nere.

Går jag in på min blogg så finns ingen bild i fliken (jo wordpress bild syns men inte den jag lagt in). Denna bild finns på min andra blogg som jag inte använder. Kan ju säga att det var den andra bloggen som jag skapade först om det har någon betydelse.

Den bloggen jag använder mig av (Ylvas vardag) så finns det en bild på mig uppe i högra hörnet i adminsidan på min blogg.

Skriver jag en kommentar på en annan wp-blogg så kommer inte min bild med utan det blir en wp-bild.

Hjälp mig att förstå hur jag skall gå tillväga. Skulle vara jättetacksam.

❤️

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *