Gillar ni nya blogg.se?
vad tycker ni om nya blogg.se?
vad är bra/dåligt med nya blogg.se?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
vad är skillnaden? min ser ut som den alltid gjort, förutom pro-funktionen…
Då har du nog inte fått den nya för det är en stor skillnad anser jag. Gillar den nya.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
aha, ne bryr mig inte heller så mycket. bloggar inte där, har bara blogg där som jag kollar ibland för att kunna hjälpa andra ^^
Tycker de blivit en hel del saker som blivit bättre.
Skönt med att man kan se till höger när vissa inlägg pblicerats eller ska publiceras.
Att senaste bilderna man använt kommer upp först (var ofta tvungen att leta långt bak tidigare)
Att man kan se hur många inlägg man publicerat i statistiken
Tycker det är lite lättare att skriva inlägg och ladda upp bilder.
Gillar hur kommentarer ploppar upp på första sidan och att de ligger efter vilket inlägg de skrivits i. Även att man lätt kan svara på kommentaren.
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com
Vissa saker är bättre andra inte.
För mig krånglar det när jag ska ladda upp flera bilder samtidigt :( Men det är bra att man kan det nu, kunde man ju inte innan :P
#4 De senaste bilderna låg först innan också.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag älskar det :D Superlätt tycker jag och allting fungerar perfa utom en sak, och det är att lägga in videos från youtube.. Men jag hoppas att dom kommer fixa det :)
Det går lätt att lägga in videos. Väljer att bädda in och sedan väljer du HTML och lägger in inbäddningskoden. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#7 Ja men det har inte fungerat för mig av någon rolig anledning :O
Konstigt. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
jag tycker inte om det, tack vare att folk börjat svara genom blogg.se istället för på ens blogg så har jag tappat Läsare och kommentarer, det suger helt enkelt :) annars är det helt okej.
#5 Menade de senast använda, använde en tid en border till varje inlägg och var tvungen att leta reda på den varje gång. Sen uppdateringen låg den bilden alltid först.
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com
Hej!
Den nya blogg.se? Hmm, hur ska jag säga det här snällt. Jag gillar den inte alls. Svårare att göra header och design.
Vissa saker är posetiva, riktigt bra att skriva inlägg på och gillar den nya, att man kan använda Instagram. Men dom borde förbättra header och design bättre. Hmm… 
Header och design sköter du själv annars får du använda dom som finns.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#12 Att sätta in header och göra design har inte blivit svårare med nya blogg.se enligt mig, i princip likadant som innan :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.