Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 1016 ggr
[mansolsson57]
0

Arg

Hej jag är skit arg på mig själv för jag inte skriver i minna bloggar

[mansolsson57]
0

Har ni några tips hur man ska blogga mer

Pelle Långlös
0

Alla får vi bloggtorka och det är inget fel med det. Man får helt enkelt ta en kortare paus. Vad man skall skriva om beror på vad det är för inriktning på bloggen. Men kanske du tänker på en händelse som du kan skriva om eller något som du är upprörd över.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Fridaaaa
0

Man skriver det man kommer på, och ibland kan man behöva ha bloggpaus :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

beem
1

Det viktiga är att man känner att det kul att blogga och känner lust att skriva nya inlägg. Gör man inte det blir det inte bra. En paus i bloggandet kan göra under och man kommer tillbaka med nya ideeer och krafter.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Mimmi
2

När du känner att du har tid och lust att skriva - passa på att skriva flera inlägg på en gång och tidsinställ dem! Att ha flera inlägg på lager är jätteskönt när man har lite bloggtorka. Då slipper man att det blir ett långt uppehåll när man har ont om tid eller tillfälligt slut på idéer.

DeniceP
1

Mimmi gav dig samma tips som jag tänkte ge dig, tidsinställ inlägg!

Hade det inte varit för den funktionen, så hade jag bloggat ca 2 gånger i månaden, haha! :(

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

LinaLj
2

Håller med om att tidsinställda inlägg är underbara. Likaså att börja klottra ner lite olika ideer och sedan spara dem. Så kan amn återvända till dem när man har hjärnsläpp och göra färdigt dem och publicera.

Tycker man det är jobbigt att blogga regelbundet så kanske man även skulle välja att ha en blogg i stället för flera så man kan lägga all energi på den.

Ebba-Ö
0

Om man inte kommer på något att skriva om kan man ju alltid kolla bloggtorka.se

Jag brukar spara rubriker och listor i ett utkast, så sen när man har bloggtorka kan man gå och kika där och se om man hittar något intressant.

[mansolsson57]
0

men inte i min kategori eller har jag misat den #8

Fridaaaa
1

#9 Det var bara ett tips, inte riktad till speciell typ av bloggar. Alla kan ju inte veta vilken typ av blogg du har när du inte skrivit det här i tråden :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[mansolsson57]
0

Jag har en blogg som handlar om appar