Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: ot-utanför-ämnet
Läst 859 ggr
sofiapuff
0

Vad gillar ni att läsa om?

Skulle vara kul och veta om vad ni gillar att läsa om, kan vara bra att veta för finns säkert många här som vill gärna också veta så man kan få lite tips om ni förstår? :)

själv gillar jag att läsa om mode, hiss och diss, åsikter, tips och lite andra saker :) och så är det viktigt för mig att bloggen har en fin design och att bloggaren har en bra stil så man kan inspireras.

Jess89
0

Jag tycker om och läsa en del fotobloggar, designbloggar och bloggar där folk skriver om de varit med om tex missbruk, medberoende eller liknande.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Juliaammouri]
0

Åsiktsinlägg.

nattinamnam
0

pysselbloggar ^^

Du kanske tycker att jag drömmer? Jag som inte ens kan sova...

monstermash
0

Fotobloggar huvudsakligen. Dessutom gillar jag att läsa vissa mammabloggar (förutom de som tvunget måste lägga upp tusen bilder på sina barn med mat i hela ansiktet), åsiktsinlägg (huvudsakligen diskussioner om föräldraskap, normer etc), inredningsinlägg samt vardagsinlägg.

Mimmi
0

Jag läser många bloggar som handlar om webbdesign och -utveckling med längre, ganska djupgående artiklar. T.ex. Smashing Magazine och Codrops.

Jag läser även mycket samlings- eller inspirationsbloggar, som i princip bara består av bilder på olika saker - typografi, förpackningsdesign, arktitekturfoto, katter osv. Ofta är det Tumblogs. T.ex. Typeverything och Lovely Package.

På senaste tiden har jag börjat läsa mer politiska bloggar och debattbloggar. Exempel är Kafkabloggen och Klasshat.

Sen följer jag ett gäng bloggar som inte riktigt hör in någonstans, men de tre ovanstående "kategorierna" är väl de som är mest representerare i min RSS-läsare!

Jessicahagstrom94
0

Foto-& djurbloggar! :D har däremot inte så många bra just nu att läsa..

LinaLj
0

Jag läser mest bloggar om pyssel, matlagning, bakning och olika hedniska bloggar. Ungefär det som jag själv skriver om.