Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: börja-blogga
Läst 425 ggr
Rwawr
0

Hjälp med bloggnamn!

Som rubriken lyder, behöver hjälp med bloggnamn! 
Skapade en blogg för inte så länge sen, men de kändes inte rätt. 

Har inga planer än på vad bloggen ska handla om, har så många olika intressen! Eller perioder av intressen haha!

Är öppen för alla möjliga förslag!

0___0
0

Har du något smeknamn/Namn du vill ha med?

Rwawr
0

Nja det spelar nog ingen roll, har inget roligt smeknamn haha!

juliafrojd
0

Vad heter du? Bloggen kan ju handla om dig?, Då skriver du ju bl.a. om din fritid väl?

Rwawr
0

Cecilia men kallas Cicci, inte så roligt direkt haha! 

Nja asså jag gillar inte själv att läsa bloggar som skriver: idag har jag blablabla å så.. och har inget direkt intresse.. I dont know. Skriva lite om allt möjligt som dyker upp typ,

bamse6311
0

@4 Rwawr

Varför inte kallde den Cicci?

Det spelar egentligen inte så stor roll för besöksfrekvensen vad bloggen heter. Det viktiga är ju innehållet i den och att besökarna gillar den och kommer tillbaka, kanske till och med lägger in den på bloglovin så att dom får mail varje gång du gjort ett nytt inlägg.

Vänliga hälsningar,
Bertil

bamse6311
0

@4 Rwawr

Varför inte kallde den Cicci?

Det spelar egentligen inte så stor roll för besöksfrekvensen vad bloggen heter. Det viktiga är ju innehållet i den och att besökarna gillar den och kommer tillbaka, kanske till och med lägger in den på bloglovin så att dom får mail varje gång du gjort ett nytt inlägg.

Vänliga hälsningar,
Bertil

Rwawr
0

Nej men bara cicci är ju upptaget och allt jag kommit på har varit upptaget.. det är själva grejen :) 
Vill ha någon som är lätt att komma ihåg och inte allt för svårt och så… Dont know.

juliafrojd
0

Cillabloggen kanske? :P

Rwawr
0

Nja vet inte riktigt, kallas ju inte Cilla så känns fel xD

[Juliaammouri]
0

ciccisrum

ciccisblogg

ciccisdagbok