Ny design kritik!
har gjort en ny design, vill gärna ha kritik tack! 
Jätte fin verkligen! Kan inte komma på något negativt, jätte fin! :D
Har för mig att jag har gett dig kritik tidigare om precis samma sak. Jag ser inte hela din meny. Tänk på att det är viktigt att alla ska kunna se hela din design oavsett vilken skärm de sitter på.
Annars tycker jag att designen ser bra ut!
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#2 hur menar du? .. Och hur fixar jag det? 
#3 jag ser precis som #4 visar på bilden. Men är osäker på hur du gör för att lösa problemet.
Oj, de va inte bra :/ Det ser helt normalt ut på mina datorer, så jag har tyvärr inte vetat om detta :/
Problemet beror på att din sidomeny inte är inräknad i wrapperns bredd och är positionerad med marginal.
Du behöver sätta wrapperns bredd till 980px, lägga till en div runt headern och content och ge den bredden 800px samt float: left och ta bort all marginal från side.
fin, gillar dina stora bilder :) En sak är sidomenyn, jag ser inte hela på datan jag använder nu :/
Du kanske tycker att jag drömmer? Jag som inte ens kan sova...
får jag fråga vilken webbläsare ni har som bara ser halva menyn?
jag tror inte riktigt att JAG kan fixa de, för jag ser ju rätt, så det kommer ju bara se konstig ut på min då eller? ;o
Jag använder mig av firefox, men har för mig att det såg likadant ut i internet explorer.
Jag har också firerfox och jag ser hel, vad konstigt!
#9 Det handlar inte om webbläsare utan deras skärmupplösning.
Om du gör som jag beskrev i mitt inlägg kommer det att se likadant ut för alla, även för dig.
#12 men vad menar du med div runt headern och content? ;o
Du lägger till en div-tagg runt de två elementen.
Otroligt fina foton du tar! :D Vilken kamera har du? Redigerar du dina bilder? :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
#15 tacktack! nikon D3100, ja de gör jag :)
#16 okej, jättebra bilder blir det iaf! :D
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!