Ge mig kritik!
Har en ganska ny blogg (startad i slutet av November 2012). I den skriver jag om allt som en nagelälskare skulle tänkas gilla.
Säg vad ni tycker, vill ha positiv och negativ kritik om hur den kan förbättras osv.
Om det även gäller din design så stör jag mig på att din blogg är väldigt bred.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#1 På vilket sätt är den bred? För själv tycker jag att själva saken där jag skriver inlägg är för smal (600px).
#2 Jag menar din wrapper del. Men ser ut som att det beror på att du har lagt in left: 63px;
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#3 Jag tyckte det var snyggt, hihi :)
Lägg gärna in hela alltet i mitten, fast du kanske vill ha det åt sidan! Bara vad jag tyckte :)
#5 Hade tänkt att göra något på högersida senare, därför det är tomt där.
Inläggen tycker är bra skrivna! Du får med mycket information och bilder utan att inläggen känns långa och jobbiga att läsa, vilket alltid är svårt att lyckas med! Rubrikerna kan vara lite mer beskrivande tycker jag. T.ex. "Recension: O.P.I Top Coat" istället för bara "Recension", och "Tips: folie för nagellacksborttagning" iställer för bara "Enkelt tips". Det gör det enklare för både Läsare och sökmotorer att snabbt förstå vad inlägget handlar om.
Designen ser helt okej ut tycker jag. Dock är din kod rätt rörig och du har gjort ett par rätt allvarliga fel. T.ex. har du lagt flera saker som alltid ska finnas inuti head-taggen utanför den - bland annat din title-tagg och länken till din CSS. Du borde se över din kod och städa upp den ordentligt eller be någon kunnig om hjälp med det.
#7 Tack för alla tips! Det där med min kodmall hade jag ingen aning om, vet heller nästan ingenting om HTML så jag vet inte hur jag ska fixa det. 
jag tycker att din blogg är jättefin! Bra med stora bilder, tydlig. Ja, kommer inte på något negativt :)
Du kanske tycker att jag drömmer? Jag som inte ens kan sova...
Någon kunnig som vet hur jag kan fixa kod problemet som #7 nämnde?
Gillar din blogg skarp, speciellt eftersom jag själv är lite nagelintresserad! :)
/Annie
#11 Vad glad jag blir, TACK!