Nailbloggen kritik
Har en rättså nystartad blogg.
Vad tycker ni :)? Vill gärna ha kritik.
Jag kan inte göra så mycket åt hur bloggen ser ut eftersom att jag är kass på det.
Men borde jag göra annorluna i inläggen? Hur kan jag locka Läsare?
Åh följer! Jag tycker du ska visa hur du gör allting, exempel det där med vattenstmäpel naglarna eller nu vad det var.. (längst ner på sidan och så är det rosa och grått), jag vill göra sånt :)
Åh, följer den! Det ända är att jag inte kan kommentera för att ingen av alternativen kan jag använda (förutom google, men vill inte utge mitt fullständiga namn). Det är nog det ända jag har att kritisera, det och designen.
Vad roligt att ni gillar den 
#2 Visste jag inte ens. Ska se om jag klarar av att ändra det
Det är ju alltid roligt med kommentarer
Superbra att du har ett tydligt tema som du håller dig till! Det är alltid viktigt och bra om man vill lyckas med sin blogg.
Jag tycker inte att det är något fel på din design! Den är kanske inte jättebeskrivande för just ditt tema, men ful är den inte i alla fall!
Jag tror att du kan utveckla många av dina inlägg - t.ex. genom att skriva steg-för-steg guider, recensioner och liknande. Tänk dig lite att du skriver för en tidning om naglar, men lite mer kortfattat! En kombination av sådana inlägg och mer vardagliga, enkla inlägg såsom "Dagens naglar", "Nya lackinköp" och liknande tror jag ger en bra balans.
Du borde även se över dina översättningar lite. Engelskan är tyvärr ganska bristfällig och inläggen är väldigt ordagrant översatta vilket inte riktigt fungerar då svenska och engelska inte alltid har samma ordföljd och idiomatiska uttryck.
Överlag tycker jag att det ser bra ut, och du verkar ju redan ha fått ett gäng nya Läsare i och med den här tråden!
#4 Tack för tipsen!
Jag har faktiskt funderat på att skippa engelskan helt. Är inte så superbra på engelska och har därför använt googel translate. Så blir väldigt mycket fel :/
#1 Nu har jag gjort en "steg för steg" på hur man göra såna naglar!
Dock inte samma mönster som jag hade då.
#2 Även fixat så att vem som helst kan kommentera!
Lyckades göre en header! helt själv
Fast ska göra en ny
Fixat designen lite sen jag skapade detta inlägget
Vad tycker ni?
#8 Ett tips är att skriva mer utförligt steg för steg hur man målar naglarna. Alla är inte så insatta i hur man gör.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga