Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 396 ggr
0___0
0

Anonym blogg, bra/dåligt?

Hejsvejs allihop :)

Jag tänkte bara fråga en sak, tycker ni att det är lika roligt att läsa en anonym blogg som att läsa en icke anonym, jag funderar nämligen på att göra en "anonym" blogg. Inte jätte anonym utan jag kommer skriva mitt smeknamn, lägga ut några bilder på mig osv, men tror ni den blir rolig att läsa endå, fast man inte vet så mycket om mig? Kanse lite konstig fråga men sån är jag :P Kommer isåfall blogga om mina intressen, typ bakning, plantera och djur :)

Mimmi
0

Om det är en vardagsblogg tycker jag att det tillför en del att veta vem bloggaren är. Är det en mer ämnesspecifik blogg spelar det ingen roll för mig om bloggaren är anonym.

[Nalle-]
0

Jag tycker att det är roligare att läsa en blogg där man vet vem det är som skriver. Tycker det blir mer personligt då och det gillar jag Glad För det behöver man ju inte lägga ut en massa information om sig själv, jag skriver tex aldrig om någonting särskilt privat.

Tycker du ska göra som du känner för!

0___0
0

#2 Okej, Jag tror jag har den lite anonym och skriver mitt smeknamn istället för mitt riktiga osv, men det är ju mest en ämnesblogg så då spelar det ingen större roll :)