Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettkritiktrådar-lätt
Läst 412 ggr
iwannabecool
0

Kritik foto/vardags-blogg

hej, skulle gärna vilja ha kritik på min blogg. Vad tycker ni om mina inlägg, designen osv? :)

iwannabecool
0

glömde skriva adressen xD www.anniesphoto.webblogg.se :)

Fridaaaa
0

Är bra om du lägger upp bloggen med ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

iwannabecool
0

#2 vet xD glömde de, men jag gjorde de nnu ;)

Mimmi
1

Överlag tycker jag det ser bra ut. Du har en tydlig inriktning på foto, och skriver guider och tips ibland vilket är jättebra då det lockar mycket Läsare. Dock tycker jag att du frångår din inriktning ibland och skriver lite onödiga inlägg om din vardag. Jag skulle rekommendera att du håller dig till fotoinriktningen - skriv hellre färre bra, relevanta inlägg än många spretiga och onödiga.

Designen är helt okej! Stilren och enkel, vilket ger dina bilder fokus. Saknar dock en liten presentation av dig och bloggen i sidomenyn, och din blogg har inte något namn/titel! Du kan dock ladda upp dina bilder i ett större format! Du kan låta bilderna bli 700px breda när du laddar upp dem till Blogg.se (eller 800px om du lägger till max-width på 780px på bilderna i din stilmall). Textstorleken är även i minsta laget!

Jess89
0

Det första som jag kom och tänka på när jag såg desingen var att jag inte ser hela din meny. Annars tycker jag att designen ser bra ut.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

iwannabecool
0

#4 Tack, det framgår nog inte så tydligt p.g.a av bloggnamnet, men det är en foto och vardagsblogg :)

#5 Hur menar du? :o jag ser hela min meny? :)

Jess89
0

#6 Misstänker att det beror på att du har för bred blogg. För när jag sitter på ena datorn kan jag bara se en liten del av din blogg.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Mimmi
0

Problemet med sidomenyn beror förmodligen på att bloggen är lite konstigt byggd, och därför inte centrerad. Wrappern är för smal för både inläggen och sidomenyn i nuläget.

iwannabecool
0

Oj, det hade jag ingen aning om, vet ni hur jag fixar't? :)