Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbörja-blogga
Läst 2205 ggr
[TosaMi]
0

Bra bloggportal?

Hejhej! Hade tänkt starta upp en ny blogg nu men vet verkligen inte vilken bloggportal jag ska använda mig av. Snälla kom med tips!! Har bloggat på massa olika ställen men kan inte riktigt bestämma mig så nu behöver jag alla råd jag kan få. :)

Mimmi
0

Kan du beskriva ditt bloggande lite? Vilken slags blogg kommer du att ha? Vad har du för krav på din bloggplattform, vad vill du kunna göra? Hur tänker du kring bloggdesign/tema?

Jag har gjort ett litet test där man kan testa vilken bloggplattform som passar en, det kanske är något för dig! Här är testet.

[TosaMi]
0

#1, Jadu, mina bloggar handlar mer bara om mig själv. Jag är en sådan person som älskar att skriva av mig så det är ju de jag tänkt göra. Alltså vardag och så vidare. Har även mål jag vill klara av så bloggen är som ett stöd för mig och för att jag också ska se skillnader från då - nu när man kollar tillbaka. :)

Design är inte så himla viktig, så länge jag får in en fin header. :) Det testet ska jag göra!! Tack :-)

olympiathurfjell
0

Jag har haft bloggar i massor på var och varannan portal. Men  jag måste säga att spotlife som jag bloggar för nu är bäst.

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

Fridaaaa
0

Jag gillar blogg.se och wordpress bäst :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

NinjaKakan
0

Blogg.se har jag och ja, föredrar det :) men har iförsig inte testat någon annan heller :)

[Nalle-]
0

Gillar blogg.se mest Glad Enkelt att använda, bra om man vill använda sina egna designer osv. Har haft blogspot också men gillade inte det, för krångligt tyckte jag. 
Använder weebly.com till hundbloggen, tycker om den också. .