Blogg.se PRO medlemskap
Hej.
Jag har just köpt 12 månaders PRO på blogg.se. Men bloggen står fortfarande som Bas medlemskap.
Brukar det ta tid innan det uppdateras eller ska det uppdateras direkt?
/ Line Kinnari
www.linekinnari.se - Portfolio
Det tar nog några dagar skulle jag tänka mig. Så de kan bekrädta att det är din blogg osv.
#1 dafuq? Man köper det ju som inloggad.. Stod inget om att det skulle ta tid eller att dem skulle verifiera något S:
/ Line Kinnari
Ingen aning, det var bara min tanke. 
Har du testat att logga ut och sedan in igen?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#4 Ja, var det första jag gjorde när jag såg att det inte uppdaterades.
/ Line Kinnari
#5 skumt. Står det inget om hur långt tid det kan ta?
#6 Stod inget alls.. Efter betalningen hoppade sidan tillbaka till blogg.se där den ville att jag skulle välja en blogg för domän-namnet man fick på köpet.. Men kunde inte välja något och blogg.se sa att jag måste vara PRO.. Så loggade ut, och in igen.. men står fortfarande som bas..
Pengarna har tom dragits redan.. :/
/ Line Kinnari
vänta till i morgon och maila dem bakom sajten om ingenting händer.
#8 får väl göra det..
/ Line Kinnari
Det brukar ta några timmar, men inte mer. Tar det flera dagar bör du kontakta blogg.se.
hej! Jag har också köpt det men jag ångrar så jag undrar om man kan få pengar tillbaka? Dessutom så fattar jag ingenting fan :(
Grejen var så att jag ville ha en sida som såg ut som en hemsida och inte som ett blogg. Alltså jag ville inte att min sida skulle se ut som en blogg med alla inlägg. Så jag vet inte hur jag ska göra :(
#11 Jag har tyvärr ingen aning om du kan få pengarna tillbaka, men vänd till dig de bakom blogg.se.
angående hemsida utssende så kan du ändra utseendet så att din blogg ser ut som en hemsida.
#11 Hur kan du tro att du skulle få en hemsida när du går till en BLOGG-portal? Det hörs ju i namnet att det är en blogg det handlar om. Vill du ha en hemsida så finns webs.com eller weebly.com.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#11 Blogg.se ÄR ju en BLOGGSIDA :) Nej man kan inte få pengarna tillbaka.
Weebly mfl är bra gratissidor där du kan få det som en hemsida.
Likaså wordpress.
Webs är värdelöst ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har man tillräcklig kunskap inom HTML och CSS kan man få även Blogg.se att se ut som en vanlig hemsida. Det är dock rätt begränsat, och det är inget som PRO-medlemskap gör möjligt utan det går alltid. 
#11 Om du vill ha hjälp med att göra om din Blogg.se-blogg så att den ser ut mer som en hemsida kan du kontakta mig så kan jag hjälpa dig mot ersättning. Jag har bland annat gjort denna hemsida som ligger på Blogg.se.