Bloggande iFokus

Bloggande

Etiketttips-och-inspiration
Läst 448 ggr
Fliso
2

skriver jag bra?

Hejsan, jag undrar om jag har skrivit bra på min blogg, jag startade den idag och har aldrig bloggat förut eller skrivit dagbok så jag undrar om det är något som fattas på den?

http://flowerpowerflisan.blogg.se/

Kan någon kika in och kolla och sedan kommentera om något saknas?

Fliso
0

?

monstermash
3

Du behöver inte putta upp tråden tre timmar efter att du skrivit tråden - speciellt inte när den ligger på första sidan. Nu vid juletider får man ha överseende om att folk är sena på att svara, internet är trots allt det sista många prioriterar. Glad

Fliso
0

#2 Oj, tänkte inte på det! Tack för du sa det :)

Pelle Långlös
3

Jag tycker att du skriver bra. Lite kortfattat bara när det blir två rader med text och sen ingen bild. Berätta lite mera och inga inlägg om att vad du skall göra som typ jag är sen och jag skall träffa den och den personen. Såna inlägg kan du göra på fejjan eller twitter.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Fliso
0

#4 Okej, ska tänka på det :)

Varga
0

Håller med #4 - bloggen är väldigt fin, några små inlägg verkar dock vara "bara" för att få besökare och inte väldigt roliga för en utomstående att läsa. Det behöver inte alls vara din mening med de inläggen men det är så det ser ut när man bara ögnar igenom bloggen ;) Men snygg design, flera intressanta inlägga (har också tamråttor så det talade till mig ;) ) och man blir absolut sugen på att titta in igen! :)

Hanna
2

Jag håller med föregående talare. Samt att vissa små stavfel/fel böjning av ord.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus