Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggproblem
Läst 626 ggr
Zorro_Tiger
0

Hur?

Hej!

Hur gör man så man får med en bild i inforutan om sig själv vid menyn på ens blogg? :)

P.s: Bloggar med Blogg.se

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Jess89
1

Gå in i dina inställningar och klicka på profil och sedan ladda upp profilbild. Svårare än så är det inte Glad

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Zorro_Tiger
0

Men bilden kommer inte dit ändå? :/

Pelle Långlös
0

Då har du design som tagit bort denna funktion och då måste du lägga till en bild manuellt. Det är lite krångligare men det funkar.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Zorro_Tiger
0

#3 Hur gör man det? :)

Pelle Långlös
0

Först måste du ha en lagom stor bild i rätta måtten. Ladda upp den på tex bloggen (inte som inlägg). Sen måste du ha en kod som jag inte exakt vet hur den är och kan inte fixa den via mobilen. I den koden klistrar du in länken till din bild och spara.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Mimmi
0

Profilbild

Denna kodrad hämtar och visar din profilbild. Lägg in den i din kodmall där du vill att bilden ska visas. Glad

Pelle Långlös
0

Tack Mimmi.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Zorro_Tiger
0

#6 jag har en bild som är lagom stor så sk jag klistra in den typ länken i adressfältet som kommer upp när man klickar på bilden  och klistra in det imellan " " ?

#5 Tack så mycket för hjälpen :)

Zorro_Tiger
0

Tack så mycket för hjälpen, Nu är bilden uppe! Blev precis som jag ville ha det och åd jag fixat ny design, fler kategorier m.m så är jag så utomordentligt nöjd med min blogg nu :D

monstermash
0

Bra att det fungerar! Glad