OT - Ditt 2012
Nu närmar sig jul och nyår och det är dags att blicka tillbaka på det gångna året samt fundera ut nya nyårslöften!
Hur var 2012 för er, bra eller dåligt?
Har ni prövat på några nya saker som ni aldrig trodde ni skulle göra?
Hade ni några nyårslöften 2012 och höll ni dem?
Vad kommer ni ha för nyårslöften 2013?
Något planerat under 2013 om ni ser fram emot än så länge?
Vad har ni för förväntningar på det nya året?
Året 2012 - Har varit sisådär, har varit arbetslös större delen av året. Men det positiva var att jag skaffade min första raskatt.
Känns som att det nyligen var nytt år, åren går otroligt fort. Minns inte något jag har gjort som jag inte trodde att jag skulle göra.
Brukar inte ha några nyårslöften, och det blir nog inga det här nyåret heller.
2013 - Söka utbildning, förhoppningsvis komma in på utbildningen jag söker. Skaffa egen lägenhet och hämta hem min hårboll.
Förhoppningsvis se Rammstein live på Bråvallafestivalen.
Givetvis att få ett arbete inom en snart framtid så man kan försörja sig själv.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
2012 har känts lite som ett vänteår för mig. Jag tog studenten och har efter det jobbat resten av året. Att vara utan skola har varit en ny upplevelse, men nu vill jag bara tillbaka! 2013 ligger siktet på universitetsstudier vilket jag ser mycket fram emot, just nu känns det som att man står och stampar och väntar på samma ställe! Flytt planeras också då utbildning för mig och jobb för min sambo finns på annan plats. Men 2012 har ändå varit ett bra år. Har mått väldigt bra och känt mig lycklig och tillfreds överlag, om än lite rastlös! 2013 känns som att det kommer att bli ett toppenår med mycket nytt som väntar! Nyårslöften klarar jag mig fint utan!
Detta år har kantats av inläggningar och dåligt mående. Jag har flyttat närmare flickorna och skilt mig från barnens far. Tog lite tid men i somras blev det färdigt. Nästa år hoppas jag på bättre mående, slippa ätstörningen och depressionerna. Jag vill lära mig att göra smycken.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *