Julfirande
12 dagar kvar till julafton!
Vad har ni för planer för julen?
Första gången på länge ska jag faktiskt inte fara omkring till flera ställen. Det ser ut som att det blir en lugn jul för min del. Otroligt skönt och slippa fara runt till flera ställen under julen.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Ska fira hos mina föräldrar. Min sambo jobbar, så han kommer senare:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#0 Samma för mig faktiskt! I flera år har jag flängt än hit, än dit för att göra alla nöjda och hinna hälsa på alla, men inte i år! Sambon jobbar till 16 och sedan ska vi ha julmys på kvällen, får se vad jag hittar på under dagen… Blir nog till att skriva lite på romanen och gosa med hunden :)
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess
jag kommer få resa lite :P julafton och judagen firas hos sambons båda föräldrar och annandagen reser jag 32 mil med tåg för att träffa min egen familj
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Det blir en väldigt annorlunda jul för mig… Öppnar hälften av julklapparna redan den 23:e tillsammans med mina bonussyskon. Den 24:e åker vi till mormor och äter julbord, hälsar på min morfar som ligger på sjukhus och öppnar hälften av paketen där.
Jag blir hemma detta år. Sååååå skönt att inte behöva fara nånstans där man ändå känner sig obekväm. jag kommer att ha mina flickor med mig över jullunch och få ge julklappar till dom. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#5 Att bara vara hemma kan vara bra skönt också ibland även att det är en högtidman ska fira med släkten.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Vi turas om med sambons 2 syskon att ha julafton. Det är då vi vräker i oss en massa mat
och har kul. Julklapparna till en billig penning spelar vi tärning om - hur kul som helst.
Resten av julen är vi hemma och tar det bara lugnt. Det fanns en tid då vi skulle hinna fira med flera familjer men tack och lov har vi slutat med det.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Jag och min sambo ska åka till min pappa och fira jul. Kommer mest troligen några andra släktingar dit också.
Min pappa är världens lekledare och älskar spel och tävlingar, så det blir förmodligen mycket sådant!