Trevlig helg 8-9/12
Halloj i snöyran. Vad har ni för er i helgen? Jag är hemma och tar det lugnt. Tar nån låda lite nu och då men nu är det för mörkt att ens hitta något så det får vänta tills imorgon. Har inga lampor i taken ännu. Dels måste jag köpa nya och sen måste jag köpa stöpslar till de jag har för de passar inte.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag hade tänkt baka i helgen men nu känns det som energin inte kommer…..vi får se hur det blir.
# Har du flyttat ?
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Japp det har jag. Förra fredagen flyttade jag men jag har varit inne på avdelningen så jag har inte rikigt kommit igång med "stöket".
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
# 2 Låter trevligt med flytt och något nytt. Ta det i din takt. Du hinner det du ska i alla fall. Ju äldre jag blir ju mer inser jag att allt behöver inte göras på samma dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Hur går det med nya lägenheten, börjar du få iordning?
I morgon tänkte jag bege mig till Fiahemmet (hem för katter) och hjälpa till där. Förövrigt har jag inte gjort något speciellt i helgen.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Jo det börjar jag men det kommer pö om pö. Vad gör du där Jessica? Matar och gör rent i kattlådorna?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
det tar sin tid innan man får ordning ingen brådska. 
Jag har haft praktik på stället jag ska till i morgon, men det var när jag var 11-12 år så minns inte mycket vad jag gjorde. Jag har inte varit där ännu, men känner att det är dags att göra något åt saken.
Men jag misstänker att jag matar, umgås med katterna, städar burar mm. En dröm för min del som just nu är kattlös. 
Vad har hänt med din katt? För visst hade du en?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Min katt är hos uppfödaren igen av olika anledningar, men hon är fortfarande min katt. Uppfödaren vill att jag ska få tillbaka henne men det hänger på om jag får arbete och en bostad snart. Vill inget hellre men svårt att få något jobb just nu. 
Åh vad trist. Håller tummarna för dig.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Såg inte denna förrän nu.
helgen var bra trots mycket pluggande. Snöade massor inatt så kommit mycket snö till :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har varit i Kiruna med min kör och uppträtt i och med Kiruna kyrkas 100-årsjubileum.