Varför Bloggande ifokus?
Hej där! Jag satt och funderade idag över varför folk befinner sig här på iFokus. Är det enbart för att få fler besökare till sin egen blogg, vill ni lära er att blogga bättre, för att hitta nya intressanta bloggar eller en kombination?
Har ni hittat någon ny, rolig blogg som ni börjat följa på grund av Bloggande iFokus?
Och sist men inte minst - jag är lite intresserad av att göra länkbyten. Men jag vill helst göra det med folk som har en blogg som är relevant, alltså en blogg som mina Läsare kan tycka är intressant. Dock är det lite upp till var och en - tror du att min blogg passar bland dina länkar så passar troligen din bland mina. Hör av er! :D
Jag gillar för övrigt att länka till andras inlägg ibland, för att jag tycker att det är viktigt att vi bloggare vidgar våra vyer lite och försöker samarbeta istället för att vara helt och hållet fokuserade på endast våra egna bloggar. Håller ni med? :)
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess
Jag är här för att jag vill få hjälp med desginen och hitta nya bloggar att läsa.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag är här för att jag tycker det är kul med bloggning och att man kan hitta nya bloggar att läsa.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Jag läser mest trädgård, inredning och digiscrap och det är det inte så mycket av här.
Jag är här mest för att hitta tips och ideer för bloggen. Det kan gällar tex layouten - kodningstips osv.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Man lär sig mycket och träffar nya kompisar :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Roligt med alla svar! :D Har ni som letar nya bloggar att följa hittat något då? :) Själv har jag fått ihop en ganska lång lista på mitt blogkeen-konto där jag följer flera :3
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess
Nja jag går in i bloggarna som läggs upp under "Ditt senaste inlägg" och kommenterar för det mesta.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag är med för att jag tycker det är kul med bloggar, och det är roligt att se bloggande från andra sidan på nåt sätt. Inte bara som upplagda inlägg på bloggar man följer utan här träffar man personerna bakom deras bloggar liksom. 
Dessutom kan man få bra hjälp med designen och så. 
För mig handlar det mycket om att hålla koll på min målgrupp, vilken är just bloggare. Dels driver jag en blogg med inrikting på bloggdesign, och dels frilansar jag som webbdesigner - där det ingår att bland annat göra just bloggdesigner.
Sedan känner jag även att jag kan vara till stor hjälp.
Jag hittade iFokus mest av en slump när jag ville veta mer om bildbehandlingsprogrammet Gimp.
Sedan så såg jag ju att det fanns mycket annat här också så nu är jag aktiv på Bildredigering, Bloggande, Datorn samt Hemsidor.
Jag är alltså här för att jag vill lära mig mer om olika saker och inte enbart bloggande.
Har min blogg på blogspot och vad det gäller blogtips så är jag mest på sidorna www.fixadinblogg.se samt FixaDinBlogSpot.
Att jag har hittat den här sidan om bloggande var alltså en ren bonus när det var bildbehandlingsprogrammet Gimp som jag gogglat på och då hittade iFokus.
Play it cool good folks, or NOT.
Brukar kolla in här av olika anledningar! Är alltid kul att kunna hjälpa andra med bloggdesign osv om man kan, men också att få hjälp själv ibland. Hittat många bra bloggar via bloggande iFokus också som jag följer, och det är förstås roligt :) Brukar också hämta inspiration från andras designer, bilder, inlägg osv!