Ny här^^
Lite om mig
Jag är en tjej på 19 år, bor utanför Boxholm som är en liten by/stad i Östergötland jag går sista året på Gymnasiet i Mjölby Estetiska programmet och har alltid älskat djur och när jag nu skaffade mig min första rådis tyckte min kompis som har en hundblogg (leomartin.blogg.se) att jag skulle skaffa en rådisblogg så då gjorde jag det! jag fokuserar på att ha mycket bilder på min blogg då jag gillar att fotografera och jag själv tycker det är roligare med bilder på bloggarna. Efter gymnasiet vill jag plugga vidare innom keramik eller serietecknande, det ligger rätt långt ifrån varandra men jag tycker båda är kul.
Jag ville igentligen ha en hund men det gick inte mina föräldrar med på, de gick inte heller med på Iller eller igelkott. det jag mest ville ha var hund eller iller men så läste jag om olika djur jag hittade på blocket och fastnade för tamråttan! De är flockdjur och ska igentligen vara minst 2 men när jag skaffa den andra börja min mor bråka och så här i efterhand har jag lagt märke till att lilla Alice verkar trivas bättre ensam.
Det var lite kort om mig!
Välkommen hit. Hoppas du att du kommer att trivas här.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Tack pelle ^^
Välkommen hit, hoppas du ska trivas.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Det tror jag nog att jag ska ^^
Välkommen hit. Trevligt med en ny medlem.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Välkommen!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
välkommen till bloggande iFokus! hoppas du kommer trivas :)