Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 571 ggr
[JohannaStrom]
0

Vad tror ni?

Vad tror ni om dom som bloggar på Nattstad, tror ni dom bloggar där för att man kan tjäna pengar eller för at det är en bra sida?
Om det är för pengarna, hur stor chans tror ni "nybloggare" har att komma upp i stora summor och faktiskt kunna få ut pengar av bloggandet, om man inte är så känd då alltså?

Pelle Långlös
0

Jag tror att det är en blandning av både och. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Yelly Bean
0

Jag tror det är en blandning. ^^ Jag bloggade där innan, men jag tröttnade på sidan och bytte till blogg.se. Dessutom så tjänar man ju inte så mycket, så man får blogga massa, massa, massa för att komma upp i sina 500 kr. ^^

Jag tröttnade på Nattstad för det kändes rätt oseriöst där. Alltid massa PM från killar som flirtade "väldigt diskret", xD och det fanns inte direkt några fina designer och det kändes opersonligt.

Swadika
0

Jag började blogga där för pengarna ;) Har länge funderat på att byta, men är lite "känd" nu under det bloggnamnet så svårt också att byta

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[JohannaStrom]
0

Jag tror också som er andra, det är nog lite blandat :) jag bloggar där just nu och jag började nog i tron om att kunna tjäna någon slant, men om man ska blogga så mycket för att komma upp i 500 kr så kommer jag nog inte palla Tungan ute

Älskar blogg.se, världens bästa bloggsida ♥

#3, vad heter du då? kan ju va kul o läsa :)

Swadika
0

#4 nattstad.se/momtoareborn men det är ju då en blogg för min hobby :) Men namnet blev lite känt efter att jag skrevs om på flashback x)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[JohannaStrom]
0

#5 Den va fin! :)

Swadika
0

#6 tack :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Fridaaaa
0

Jag gillar personligen inte nattstad. Tycker bloggarna blir segare, plus massa reklam osv. Men det är mitt personliga tycke.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.