Behöver hjälp
Hej alla! Jag har bloggar i många år men kan inte speciellt mycket om design och annat som har med bloggar att göra. Jag har en fotoblogg nu som inte används så mycket som jag vill. Men nu har jag kommit på en ny idé. Jag vill göra en ny blogg det handlar om mitt liv som 22årig hemmafru:). Kul idé va? Det är inte många som är det och det kan vara kul att läsa lite vad man Gör och lite recept på mat. Då undrar jag, vilken bloggportal tycker du är bäst att blogga på om man lägger upp mycket bilder? Sen så undrar jag om någon vill hjälpa mig med en design? Vill ha något smakfullt som är lockande. Och så när man kommer in på sidan så ska man veta "detta är en hemma fru". Är tacksam för alla svar och tips. Kramar Patricia
Lev och må väl
Mvh
Patricia och Hugo<3
En foto/djur/vardagsblogg, om vad jag ser från mina ögon och vad jag tycker är vackert www.ipatricia.blogg.se
Jag gillar ju blogspot (blogger).
Man kan komma igång med bloggen direkt utan några som helst förkunskaper. Det finns färdiga mallar.
Sen när man blir varm i kläderna kan man börja förändra och du har jaft haft mycket hjälp från Fixa Din Blogg. Hon som driver den är expert på blogspot.
I blogspot får du automatisk Picasa webalbum.
Sorg är kärlek som blivit hemlös