videoklipp på bloggen
Hejsan!
Någon som har ett bra tips på vart man kan ladda upp videoklipp och sedan lägga in i ett blogginlägg på sin blogg?
Jag bloggar på bloggplatset och när man laddar upp videoklipp där så får de bara vara max 5 min långa plus att kvallen blir jättedålig :(
Då började jag ladda upp på fb och sedan länka över, men nu fick jag en varning om upphovsrätten trots att allt är i sin ordning. Så himla drygt! Jag vågar inte ladda upp något mer där nu eftersom man kan få kontot avstängt om man får för många varningar…
Youtube verkar krångla för mig, jag har skapat flera användare och det går inte att logga in ibland plus att det tar så himla lång tid att ladda upp klipp.
Såååå.. någon som har tips om en bra enkel sida där man kan ladda upp? Vart laddar du upp dina videoklipp till bloggen?
Videofy.me använder jag mig utav. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Ja jag har sett att den är populär, Tråkigt med annonser bara :/
Du får pengar för reklamen.
Kanske inte en miljonärslön men ju fler som kollar på dina video desto mer får du pengar.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
hehe ja jag vet. Men dom kronorna klarar jag mig nog utan. jag vet själv att det är irriterande med reklam när man ska titta på ett klipp. så jag vill helst ha mina videos reklamfria för tittarna.
men men jag lutar åt att registrera mig ändå.. verkar vara en enkel sida och bra att man får en adress dit folk kan gå och titta på alla videos.
bra att man kan göra en widget på bloggen också :)
Jag har för mig att man kan välja att inte ha reklam där. Kolla när du reggar dig.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#5 yes det stämmer! tack för tipset, detta blev jättebra :D
Vad bra, då kom jag ihåg rätt. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Om du har blogspot kan du göra det genom Picasa.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris