Hanna Widerstedt
Finns det någon här inne som läser Hanna W,s blogg?
Är hon så provokativ för att få Läsare eller är hon sådan i verkligheten?
Hon är ju en storbloggare o tjänar massa pengar på att se ner och trycka ner allt och alla som inte är som hon själv. Kan man inte köpa en väska för 40 000 så är man en nolla typ. Är det verkligen vad folk vill läsa?
Jag läser den inte, har aldrig intresserat mig!
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Jag hade inte hört talas om henne förren hon var med i Big Brother o sen var ju bara tvungen att kolla om hon var likadan i bloggen med…
Har däremot sett några av hennes videor på youtube.
Senaste om att det ska finnas ett mobboffer i varje klass för annars är det inte kul?
Nej som sagt kollar inte längre på hennes videoinlägg, känns inte det minsta intressant att se/lyssna på människan. Det var en om att hon inte gillade svenska killar har jag för mig.
o ändå är hon förlovad med en… Försök att få ihop den matematiken…
Folk gör allt för att få uppmärksamhet på internet.
Ja verkligen. Fast inte alla:)
Finns det någon adress till bloggen? Skulle vilja kolla in vad den. 
#9 - Sök på google. 
Jag har aldrig läst hennes blogg. Men jag tror inte hon är likadan i verkligheten, hon är nog bara väldigt dryg på bloggen för att få många Läsare. Hon tjänar ju uppenbarligen på det. Ni vet vad dem säger, det är alla haters som ger bloggarna pengar med sina besök. 
Haha vilken sjuk människa.
Få sin pojkvän att börja med barnmatsdieten. Haha skrattar lagom mycket.
Det enda jag tänker på när jag går in på hennes blogg är att hon stavar och skriver otroligt dåligt.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Det där med att han var otrogen var bullshit för att påpeka. Bilden var redigerat. Har både jockiboy och hanna sagt.
Jag läser hennes blogg, hon roar mig i många fall, och jag funderar väldigt mycket på hur lång tid det tar innan hon kommer få styk :P
#16 , vad hände med inlägget? ;o
Iallafall , Hanna är hanna.
Säger det hon vill när hon vill.
Har träffat henne typ 3 gånger innan hon blev känd ;p
Hm..jag läste precis ditt inlägg 16. Konstigt..
Ja, det är klart att hon kanske överdriver också, just för att hon tjänar ju på det. Vem är det som tjänar pengar på sin blogg ? :P Inte jag iaf men hon gör ju det så det fungerar ju tydligen :P
Tyvärr tjänar folk på det sättet.. känns tragiskt att man ska behöva göra saker som folk stör sig på.
Läser inte hennes blogg. Tänker inte gynna henne!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Absolut känns det tråkigt att man ska behöva klanka ner människor på det sättet hon gör, och det är ingen jag uppmuntrar. Dock gillar jag den andra delen av hanna där hon faktiskt står för sina ursäkter och hela hennes grej hon gör. :P Sen att hon är lite småknäpp gör mig inget.
Kissie var ju egentligen inte bättre än hanna från början. Men nog tusan följer jag Kissies blogg ändå.
Men tänk vad underbart, om en normal människa hade blivit känd som gillar det vanliga och har ett vanligt liv. Det hade varit något :D
#22 dock är ju det inte så roligt att läsa om tyvärr ;/
Om vi tlx säger att Anna 15 år bloggar om vad hon har gjort i skolan idag , samma sak som händer varge skoldag. Inte så intressant , right?
Men om en tjej som provocerar , shoppar på dyra affärer osv.
Det är ju roligt att läsa om , en såndär dröm som nån annan lever varge dag.
Sedan tycker många om friheten man får , om man komenterar 'Annas' blogg , med något negativt , så blir det en stor sak. Nästan polisanmälan.
Men om nån komenterar ex. Hannas blogg , så skiter hon i det.
Har sett komentarer som säger att hon ska dö.
Tycker det är starkt gjort av henne , skulle själv inte orka se sånna komentarer.
Haters gonna hate..
Tycker dock inte det är rätt att komentera hur man vill.
För det får man egentligen inte , men ja du fattar.. ;p
Lite ot det där med kommentarerna men jag skulle aldrig någonsin skriva någon elak kommentar på någons blogg, Tex *Gå och dö ditt fetto*. Folk är så käftiga över internet och tycker bara att det är så onödigt. Dock kan jag ge mothugg när folk är otrevliga mot mig, både över internet och i riktigt världen så att säga. Men det är sin sak det. Alla har en egen åsikt och det ska man stå för ^^ Vad gör det annars till just dig ? ^^
#24 jag skulle aldrig hellär tänka mej att komentera något elakt.
Har inte hjärta till det , kan inte häller säga nått över internet.
får ont i magen , dåligt samvedte antar jag.
Så om jag säger nått så säger jag det ansikte mot ansikte.
Blir bara arg , att folk säger så.
Och tycker att det är starkt av Hanna att skita i det! 
Det över var bara ett exempel.
Skulle aldrig komentera något elakt , bara föratt få fram det!
så hoppas att du inte uppfattade det fel. ;p
Menade om någon skulle komentera något negativt. 
Nej nej :P Jag fattade inte fel, jag ser faktiskt hela just kommentarsnacket som väldigt intressant :P ^^ Håller med dig ^^
Håller med Mimmi. Hon stavar väldigt dåligt. Det såg jag också. 
Läste en intressant tråd på Flashback om henne. På hennes gamla bloggar skriver hon mer seriöst och stavar mycket bättre än vad hon gör nu. I BB så tyckte jag att hennes "roll" försvann mer och mer, tills hon kom ut till Gry och överdrev otroligt mycket så jag tror att hon spelar.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Jag har lämnat några kommentarer hos henne när hon provocerat väldigt mycket, såsom att man ska ha ett mobboffer i alla klasser och att man är en loser om man inte köper väska för 50 000. Då har jag tyå skrivit att vanliga människor prioriterar kanske annorlunda än då, betala hyra o räkningar o mat INNAN man köper en väska för 50 000
#Ja men det är ju en åsikt du har ^^ Det är väl inget elakt över det. En normal människa köper inte en väska som kostar 50.000 kr för att man har pengar över :P Det hade varit skillnad och du skrivit "Ditt pucko, du är bara en inkompetent jävel osv osv. ^^
Var faktiskt elak i min senaste kommentar… Kallade henne white trash o sa att hon borde gå en sminkkurs…
#31 Det är väl inget att vara nöjd/stolt över? 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Nej men skrev jag att jag var nöjd/stolt?
#33 - Jag tror att #32 menade är att det inte är mycket att gå runt och berätta om, eftersom det lätt kan tolkas som att man är stolt över det.
Minns ej om jag ens har besökt hennes blogg, räckte med att se hennes youtubeklipp och i big brother.
Ja hon är en provocerardrottning:)
Läser hennes blogg varje dag, gillar henne! För jag känner igen mej själv i henne hehe