Månadens blogg augusti
Cafesinner är vinnaren av månadens blogg för augusti månad

Namn: Sanna Axelsson
Ålder: 19
Bloggen: http://cafesinner.blogspot.se/
1. Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat till och från i flera år, men den blogg jag har nu startade jag i slutet av förra året. Det är första gången jag bloggat "seriöst" och med passion för det.
**2. Vad tror du gjorde så att det var du som vann denna omgång?
**Oj, haha… Jag är ju verkligen inte bara en i mängden, vare sig det gäller personliget, klädstil, åsikter eller andra saker. Därför blir bloggen inte heller speciellt mainstream, vilket verkar locka Läsare. Det är roligare att läsa om någon som kanske fungerar och tänker på ett lite annorlunda sätt.
Sedan har jag alltid älskat att skriva samt läst textkommunikation på gymnasiet. Jag lägger upp mycket bilder mina inlägg också då jag älskar att fota, vilket gör det trevligare att bläddra igenom den. En del av mina Läsare är unga gaytejer som följer mig för jag är en förebild och kan svara på deras funderingar, vilket betyder mycket för mig.
**3. Hur kom du i kontakt med Bloggande iFokus?
*Jag kom i kontakt med själva iFokus-sidan via en kompis som hängde mycket på Mus iFokus. Har alltid älskat diskusionsforum så kollade in den direkt. *
4. Berätta om din blogg och om dig? (Något enkelt)
**Jag är en 19årig gaytjej med stor kärlek till djur som läser till djursjukvårdare i en liten lanthåla. Jag och min flickvän planerar att flytta till London efter vi är färdigutbildade där jag vill jobba som djurterapeut.
Bloggen handlar om mig, mitt liv och mina framtidsdrömmar. Det blir även en del musik, shopping, film, böcker m.m :)
**5. Vill du hälsa till någon?
**Förutom de finingar som röstat på mig (yay!) vill jag vara smörig och hälsa till min flickvän Ronja, för hon är det bästa som har hänt mig.
**6. Ett sista ord?
**Var dig själv, och stå för det!
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Ett stort grattis igen till vinsten av månadens blogg. 
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Grattis till vinsten 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Grattis till månadens blogg. Spännande framtid som kanske väntar dig som djurterapeut i London.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Hej och ett stort GRATTIS till platsen som månadens blogg.
Du har verkligen en riktigt bra och professionel blogg.
Väldigt bra bilder och inte minst dom från kaninaberget men även alla andra bilder.
Så gulligt att hamstern får sin egen omelett *ler*.
Kul det där klippet om compact living och man undrar när IKEA kommer med sina kopior på alla dom där möblerna.
Överhuvudtaget en mycket bra och professionell så 1:a platsen är mycket mycket rättvis.
Hälsningar,
Bertil
Tack så glad jag blir!