Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: börja-blogga
Läst 2030 ggr
Zorro_Tiger
0

Hjälp med namn tack!

Hej jag är en 12-årig tjej som ska börja blogga seriöst om min vardag, Jag har haft hur många bloggar som helst men struntat u dom efter ca 2 inlägg, Hahaha ;) Men nu ska jag börja blogga om min vardag mer seriöst och försöka få in iaf 4 inlägg i veckan.

Men så är det ju det där med namn till bloggen :P Jag har inte en aning om vad den ska heta :P

Själv heter jag Julia Jansson. Jag älskar Z och X så det hade varit toppen om någon av de bokstäverna var med, Eller varför inte båda? ;D

Så bombadera med namnförslag nuuu! ;) :D

Ha en fortsatt trevlig dag! :) <3

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Pelle Långlös
0

zaxat Flört

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Zorro_Tiger
0

Det låter lite som sax och där sv låter det lite som en pysselblogg tycker jag ;)

Zorro_Tiger
0

Ingen mer som kan komma med förslag? Det måste såklart inte inehålla Z eller X :)

scillainmyheart
0

zazzy

-Be yourself, everyone else is already taken-

http://pytti.blogg.se/

Jess89
0

komma på namn brukar inte vara min starka sida, tyvärr! Vad kommer din blogg innehålla?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Zorro_Tiger
0

#4 Får fundera på det :)

#5 Den kommer handla om mitt liv och motgångar och framgångar. Den kommer också handla om min hund vichy, min 4 månaders kattunge trisse och mina tre hamstrar. Men de ingår ju i min vardag om man säger så ;)

Den kommer som sagt handla om framgångar och motgångar, Framför allt motgångarna då det är de jag stöter på mest :P

Sedan kommer det också handla om hästar lite och jag kommer förmodligen lägga upp mycket foton pånaturen, djur och ja, lite allt möjligt

Pelle Långlös
0

Man säger även att man saxar om sitt liv, tja som ett pyssel fast i sitt livspussel (vardag med andra ord). Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Jess89
0

hm… i mitt huvud står det still. Hoppas någon kan ge dig några bra tips!

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Zorro_Tiger
0

#7 Gör man? Coolt! :D Nu när jag vet det förstår jag det fyndiga med namnet. Blir nog Zaxat ändå, Tack så mycket Ylva! <3 :)

Pelle Långlös
0

Japp så är det. Varsågod! :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

beem
0

Zaxat är ett jättebra namn. Så bra att du valdet det.

Det låter lite proffsigt på något sätt.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Zorro_Tiger
0

#12 Vad kul att du tycker det! :D Idag kommer jag förmodligen lägga upp en header på bloggen och berätta lite om mig själv! Får jag lägga upp en länk till bloggen i denna tråden? :s