Ser bloggen normal ut på PC?
Hej!
Det är så att jag har Mac och jag undrar om ni som har PC skulle kunna ägna er 1 min från och med att ni läst färdigt att gått in på länken och kolla att min design inte är helt knäpp?
Det är nämnligen så att på 2 av mina kompisars datorer är den jättekonstig och jag har gjort allt på min Mac och på den är det inget konstigt.
Stort tack isf!!! 
+ en till sak, ni får gärna kolla in louisejohlins.blogg.se också, för hon har ett problem som syns från flera datorer och mobiler, så om ni vet vad det kan vara för fel på hennes blogg så får ni mer än gärna kolla in hennes blogg och svara mig här vad det kan vara för fel!
Din blogg ser okej ut med Ubuntu LTS.
Din kompis blogg har tid, datum och kommenater uppe vid headern ovanför side.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
tack för att du kollade, har du nån aning om vad som kan ha hänt med min kompis?
Jag tror hon råkat lägga in koden i side helt enkelt. Kolla efter
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#3 Hennes sidomeny ligger utanför wrappern.
Din blogg ser bra ut hos mig.
Anledningen till att din kompis blogg ser konstig ut är för att hon har placerat koden fel. Din kompis ska ta bort det här stycket i sin kodmall
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
tack!, men #6 ska man bara ta bort det på den som heter "Startsidan" eller ska man ta bort på de andra också?
#4 Finns inget sånt i side.
#7 hon får titta om det ligger fel i de andra kodmallarna också, i så fall ska hon ta bort det också.
Hej alla igen!
Nu är det så att samma sak har hänt mig?! Och jag har inte rört något i min stillmall/kodmall på länge, åh blogg.se krånglar hela tiden för mig!!
Jag letade efter det som Jess89 skrev men det hittade jag inte i min kodmall, är det någon som kan hjälpa mig? Tack!
Din blogg ser bra ut i IE9.
Kompisens blogg har jag inte kollat.
Har läst flera stycken som tycker att det är strul med blogg.se.
Har däremot inte hört något speciellt negativt om blogspot där jag har min blogg.
Kan också rekommendera både dig och din kompis om följande sidor:
http://fixadinblogg.com/index.php?/page/index.html
http://www.designadinblogg.se/
Den översta av de tre handlar om alla bloggplattformar, den i mitten om blogspot och den sista om blogg.se
Hälsningar,
baaartil
tack för att du kollade men jag kan verkligen inte förstå det?!
Nu är den HELT konstig…!
Nån som kanske haft samma problem som det jag har nu?
Hej igen Matilda
Kollade precis igen och skickar med en skärmdump hur det ser på min Pc och med IE9 som webbläsare.
Btw Matilda, vad hter typsnittet som du har i din header?
Hälsningar,
baaartil
#12 har precis samma problem och håller på att bli galen. har återställt kodmallen och stilmallen utan resultat. Hela designen gick åt skogen…
Min blogg har också blivit knäpp idag… Typ samma fel som ni andra också verkar ha. Men det ser bara konstigt ut i google chrome och iOS, alla andra fungerar. Konstigt…
Ett litet tillägg:
På min mans dator ser bloggarna normala ut också i google chrome, men inte på hans iPhone heller. Det är skitkonstigt. Jag har faktiskt ändrat lite med designen idag på bloggen, men det "hände inget när jag försökte", men nu plötsligt när jag kollar bloggen på kvällen så är det som sagt jättekonstigt plötsligt. Precis samma fel som hos er, Side ligger nere och andra inlägget ligger vid side…
tack alla för svar, då verkar det inte bara vara jag som har problem med blogg.se!
#13 tack igen för att du kollade, typsinnet heter Zapfino, finns på Mac (vet inte om det finns på någon annan).
Idag när jag kollade bloggen var det inget problem, så det verkar som om det går lite fram och tillbaka med det där..
Men tack igen för alla svar!
#17 jag har fortfarande lite problem så blev lack och orkade inte fixa mer med min design. Får testa i morgon och hoppas på att det är bättre.