Lösenskydda med hänvisning?
Hej! Bloggar just nu via blogger (blogspot). Men behövde av olika anledningar låsa bloggen. Där måste jag därför bjuda in med mailadress dem som vill läsa. Om man som okänd klickar på länken får man bara upp inloggningsfönstret. Ingen info hur man hör av sig om man vill kunna läsa. Men jag undrar om det är någon som har tips där man kan få upp en sida som talar om vilken mail man ska kontakta. Eller ännu hellre där det enkom är ett gemensamt lösen för alla. I nuläget måste man som Läsare logga in med sin mail för att få läsa. Vill även kunna flytta med de inlägg som redan finns på bloggen. Samt måste jag smidigt kunna blogga via mobilen (iphone). Mycket krav med andra ord. Mvh FruJag
Ocensurerat, ärligt och precis som det är. FruJag.blogg.se
Önskar jag kunde hjälpa dig men är inte så duktig på de området. Hoppas någon annan kan hjälpa dig.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Ja det får vi hoppas! :)
Om du inte får svar här kan jag tipsa dig om Fixa Din Blogg. Anneli som har den sajten är jätteduktig på Blogspot.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Men tack :) ska kolla det!!
kanon hoppas att du kan hitta något av det du söker där. 
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Jag har också velat lösenordsskydda en del inlägg och det går inte på blogspot. Jag har därför en till blogg på wordpress med dom lösenordsskyddade inläggen.
Sen länkar jag från blogspotbloggen till wordpress.
Det går även lätt och smidigt att flytta inlägg från blogspot till wordpress.
Hoppas det var till någon hjälp.
Det går tyvärr inte att låsa enstaka inlägg i Blogger. Det TS frågar om är att låsa hela bloggen och det går.
Det borde även gå att få in en hänsvisning som hon önskar.
FruJag - skriva gärna här om du får ett svar från Fixa hur du gjorde.
Sorgen är kärlekens pris
Ska ta tag i o fråga. Men barnen o jag har inte varit överens om vad tiden ska läggas på ;) Skriver här när jag fått svar! :)
Hihi ja så kan det bli ibland.
Sorgen är kärlekens pris