Vad trött jag blir (blogg.se)
Var och varannan dag så funkar inte min blogg. Alltså att den visas. får meddelande att "någonting gick snett" eller 404-sidan finns inte.

Åh detta har varit så sen den nya blogg.se kom.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Usch det är inte kul om det blir så. Det är säkert inkörningsproblem med det nya.
När blogger (blogspot) gjordes om var det en del problem men inte så ofta. Det har gått nästan felfritt under de 4 år jag haft det.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Precis, det är inte roligt när det blir så.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Har de ingen sida där de skriver om det arbete de håller på med. Det är ofta lättare att acceptera om man vet varför och om de gör något för att fixa det.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Kanske att det står på framsidan men jag är ju inte där och läser. K
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag tycker hela hemsidan blivit segare sedan de gjorde om.. det tar en halv evighet att göra ett inlägg och sedan går det aldrig att förhandsgranska. suck..
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
Det har jag också märkt (förhandsgranskningen alltså)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
kan hålla med om att det är lite trist, men man får ha lite förståelse. Menar det borde bli bättre snart :)
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Jag har samma problem.. ingenting fungerar som det ska. Börjar lessna och funderar på att byta.. men till vad?
Jag bytte till Wordpress. 

MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
När jag hade blogg.se så tyckte inte jag att det var så jobbigt de få gånger det var problem men nu när jag har Wordpress och går in på bloggar som är hos blogg.se och ska kommentera är det faktiskt lite jobbigt när sidan blir som du säger, man vet inte då heller om kommentaren kom fram eller inte…
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Är jag den enda som inte har problem med blogg.se? Fast det kanske är för att mina sponsorer har fixat "Pro" till mig och att dem prioriterar dem betalande bloggarna mer?
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
Jag tycker också att det går segare nu än det gjorde innan bytet till nya blogg.se. Allt går långsammare, väldigt tråkigt… Men jag misstänker att det blir bättre snart.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Fast jag tycker inte att att något händer, Ingenting blir bättre. När väl en sak funkar bättre igen så är det en annan som fallerar. Uppenbarligen lanserade de den nya portalen för tidigt. Jag har letat efter sätt att flytta till WP men hittar inget aktuellt och gratis. Någon som har tips?
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
Jag har inte heller problem med blogg.se Visst, några gånger har det hänt att jag får ett medd. om att kossan är i serverrummet, men det är inte ofta jag har problem.