Planer för hösten?
Det är idag den 10 augusti och det börjar gå mot sommarslutet. Det innebär att många börjar arbeta och plugga igen.
Vad ska ni göra i höst?
vet att det kan vara ganska blandat eftersom att åldernskillnaden är ganska stor här på bloggande. Ser ni fram emot att komma tillbaka från semestern/lovet?
Hoppas för övrigt att ni har haft en underbar sommar.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Själv är arbetslös och börjar nästa vecka på ungdomstorget där jag kommer få hjälp med cv och personligtbrev. Visst har man varit med om roligare saker, men kan nog vara givande.
Hoppas att det kan hjälpa mig i mitt arbetssökande.
Min sommar har varit helt okej, även att man inte har haft så mycket pengar att göra så mycket för. Men har blivit ett år äldre och njutit av varje dag när man har kunnat vara hemma med katten.
Jag har återgått till arbetet på Fixen men nästa vecka blir jag ledig igen för jag skall ha mina flickor hos mig.
Jag skall försöka flytta tillbaka till barnens kommun så jag får träffa dom lite oftare eller om de vill komma och hälsa på när det faller in.
Jag väntar på besked om GBP-operation i höst också.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#2 vad gör du på Fixen? och vad är det för företag? Roligt att du ska ha lite ledigt och att dina flickor kommer till dig.
Önskar dig lycka till med att hitta ett boende närmre din flickor.
Hoppas att operationen blir av och att den kommer gå bra.
#3 Fixtjänst (Fixen) är liknade Samhall i Sverige. Det är för personer som har sårt att komma ut och klara ett vanligt arbete. Det finns tre olika avdelningar. Ett snickeri, en sömnad av flaggor och Plasto, alltså plastleksaker som vi finputsar som kommer från fabriken. Jag är på plastoavdelningen. Just nu tar jag bort vassa piggar på trafikmärken och packeterar in dom i påsar. Senare kommer det nya maskiner så vi skall fixa barngungor, repen alltså.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#4 Kanon bra att det finns sådant för folk som inte klarar av ett vanligt arbete. Hur tycker du att det fungerar för dig? Trivs du bra?
Jo jag trivs okej där. Det har funkat bra får då har jag något att göra även om det bara är 2 timmar tre dar i veckan. Sitter inte hemma och ältar i mitt mående.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Äntligen är sommaren slut!
Jag längtade tillbaka redan påväg hem från avslutningen, men det har varit skönt med lov också.
Jag ska läsa andra året på naturbruksgymnasium. Detta året börjar vi äntligen med våra inriktningar, jag kommer läsa djursjukvård! 
Jag börjar iofs redan på ons, men lektionerna denna veckan var inte så intressanta, så ni får nästa veckas istället!
Jag längtar tillbaka till skolan och Pluggandet. Dock inte till vännerna och allt runtomkring. Men att sitta uppe på natten, plugga någontin intressant och äta kanelbulle, det längtar jag efter. Fast jag har redan börjad plugga lite eftersom att jag längtar efter det så mycket 
Jag ville plugga, men kom inte in på något. Hoppas på att komma in till nästa höst :)
Övriga medlemmar vad gör ni i höst? 
Jag kommer att arbeta som personlig assistent, och förhoppningsvis komma igång ordentligt med min blogg och min webbdesign i övrigt. Kanske tar jag mig i kragen och startar eget företag, vi får se!
#11 vad är det för företag du funderar på? webbdesign låter otroligt skojigt, lycka till!
Det skulle bli ett företag för frilans inom webbdesign och -utveckling. 
Jag börjar skolan igen - sista året i grundskolan. Nationella prov, gymnasieval, slutbetyg osv… längtar inte!
Dessutom börjar KBT igen som "grädden på moset"
Vad vill du jobba med? :)
#13 låter både roligt och intressant hoppas att du startar företaget.
Jag ska börja sjukpraktisera på halvtid efter 27 månaders fulltidssjukskrivning :) Det känns både roligt och jättenervöst… Ska praktisera på en hästsportsbutik, passar mig som handen i handsken. Ska också komma igång med träningen av hästen igen efter ett uppehåll över sommaren, och förhoppningsvis ska jag och min kille flytta till en större lägenhet! Dessutom har jag planer på att lansera min nya blogg eftersom mitt liv äntligen kommer att bli innehållsfullt nog igen…
Det kan nog bli en väldigt fullspäckad höst. Jag hoppas att den ska bli bättre än sommaren :)
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg