Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: storbloggare
Läst 2222 ggr
NinjaKakan
0

Skulle ni vilja vara kända ?

Vi är ju väldigt många som bloggar och många som satsar på att bli en storbloggare.

Så vad säger ni ? Skulle ni vilja vara en storbloggare och tjäna pengar på eran blogg? Eller ni trivs hellre med en liten skala Läsare ?

[Vargöga]
0

Nä det skulle jag inte vilja men jag säger inte nej till att fler läser min blogg och kommenterar. Tungan ute

NinjaKakan
0

Håller med ^^ Tror inte jag hade orkar hålla igång en sån stor blogg, hade väldigt många Läsare på min gamla blogg, men tröttnade och då försvinner ju läsarna med ^^

Jess89
0

Jag håller med er ovanför, skulle inte heller vilja vara en stor känd bloggare.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

NinjaKakan
0

Puff puff ^^ Är intresserad av fler åsikter :D

Mimmi
0

Jag strävar inte efter att själv bli känd, men jag vill såklart att min blogg (som inte finns än Tungan ute) ska nå så många Läsare som möjligt. Så på sätt och vis vill jag väl bli känd, antar jag?

NinjaKakan
0

Ja, eller så vill du bli uppmärksammad helt enkelt ^^

Mimmi
0

Jag vill snarare att det jag skriver blir uppmärksammat, om vi säger så! Glad

NinjaKakan
1

Ja, det vill ju egentligen jag också men hade aldrig velat ha en Kissieblogg. Hade antagligen fått ett utbrott på alla hatkommentarer hon får -_-

Cafesinner
0

Det skulle jag verkligen vilja bli! Jag tycker det är extremt roligt och inspirerande att blogga. Dessutom är många av storbloggarna inte speciellt bra förebilder och i ärlighetens namn vet jag att jag har en hel del innanför pannbenet och styrker folk i att vara sig själva.
Dessutom blir jag så otroligt glad när jag märker att jag gör något bra för någon genom mitt skrivande. Skulle nog börja publicera mer noveller och sådant då också…och få pengar till att köpa bättre kamera = blogga mer…osv… i could go on. Ramble ramble ramble!
Men ja, skulle tex vilja vara en stark förebild för unga gaytjejer - och andra tjejer med för den delen.

http://cafesinner.blogspot.se/

[erasemydreams]
0

Kanske inte känd, men skulle gärna ha lite fler Läsare. Det är ju alltid roligt att lära känna folk med liknande intresse osv :) Startade ju min blogg väldigt nyligen så för tillfället är det väldigt glest med Läsare. Haha. Om det är någon annan som har samma intressen så får ni jätte gärna höra av er <3 http://missbeautyholic.blogg.se/

NinjaKakan
0

#9 Vilken underbar inställning du har! Jag kan bara hoppas att du bli mer uppmärksammad med din blogg.

Cafesinner
1

11 - haha aw glad jag blir!

DeniceP
2

Nja. Både och.

Att tjäna pengar på bloggen hade ju inte varit helt fel, fattig student som man är.

Att ha fler Läsare och mer respons på sina inlägg som man lägger ner mycket tid på hade inte heller varit så tokigt för den delen.

Men jag hade ju velat blogga på mina egna villkor, inte behöva provocera och så.

Att vara en förebild för andra människor som har jdur hade ju också varit ett sjukt stort plus, eftersom det finns så många okunniga djurägare här i Sverige.

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

NinjaKakan
0

#13 Jag tänker också på det med djur. Jag vill också vara en förebild för andra där och dessutom upplysa om viktig information som att t.ex dvärghamstrar ska vara 2 och 2 enligt lag om det inte finns speciella anledningar. Medans djuraffärer oftast säger imot det.

Mickis1994
0

Varför inte? Har man inspriationen och tiden skulle jag inte ha något problem med att vara storbloggare, även om det inte är mitt mål :)

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

beem
0

Jag vill att många ska läsa och tycka om det jag görmen jag  skulle inte vilja vara en sk storbloggare för då skulle jag känna kravet att prestera nytt hela tiden. Då faller allt det roliga med bloggen tycker jag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris